آیا مدارس فردا تعطیل هستند

کدخبر: 2337942

فردا مدارس کشور تعطیل نیستند اما پیش‌بینی میشود شمار زیاری از دانش‌آموزان غایب باشند.

هفته ای که در آن قرار داریم دو روز تعطیل رسمی دارد و سه روز بین التعطیلات قرار گرفته است، بسیاری در فضای مجازی شروع به شایعه پراکنی درباره تعطیلی روزهای دوشنبه و چهارشنبه از سوی آموزش و پرورش کرده اند و این در حالی است که از سوی آموزش و پرورش هیچ اطلاعیه ای در خصوص تعطیلی داده نشده است و البته هیچ اطلاعیه ای علیه این اخبار غلط نیز منتشر نشده است.

بیشتر این شایعه ها البته در تهران و شهرهای بزرگ به گوش می رسد که ظاهرا خانواده ها فرصت را برای سفر یا گرفتن مرخصی مهیا دیده اند.

از سوی دیگر اخبار رسیده از برخی مدارس تهران حکایت از این دارد که حتی روز شنبه نیز مدارس با شمار کمی دانش آموز و حتی غیبت برخی معلمان تشکیل شده است و انتظار این است که این کاهش شمار دانش آموزان سر کلاس درس برای روز دوشنبه و چهارشنبه کمتر هم شود.

مدیر یکی از دبستان های تهران به مهر گفت: ما معمولا در چنین شرایطی از معلم ها می خواهیم درس های سبک تری را بدهند یا به مرور درس های گذشته بپردازند.

وی ادامه داد: اینکه غیبت برای این هفته زیاد می شود با توجه به تعطیلات طبیعی است و نمی توانیم غیبت دانش آموز را موجه ندانیم.

در هر حال به نظر می رسد. علیرغم عدم اعلام تعطیلی مدارس در بین التعطیلات این هفته اما تصمیم آمدن یا نیامدن بچه ها سر کلاس بر عهده والدین است. مدارس با حداقل دانش آموزان نیز دایر است اما این هفته احتمالا کمترین سخت گیری در بخش آموزشی سر کلاس ها را شاهد خواهیم بود

خبرگزاری مهر

ارسال نظر: