کارگرا‌ن آذرآب: اجازه سوءاستفاده را به معاندان ‌نمی‌دهیم

کدخبر: 2337854

شورای اسلامی کار شرکت آذر‌آب اراک اعلام کرد: اعتراضات کارگران آذرآب کاملا صنفی است و اجازه سوءاستفاده معاندان و مغرضان را از اعتراضات صنفی نمی‌دهیم.

شورای کارگری آذرآب با صدور بیانیه‌ای تلاش رسانه‌های معاند، مغرض و ضدانقلاب برای سوءاستفاده از اعتراض کارگران علیه نظام را به شدت محکوم کرده و بر صنفی و کارگری بودن اعتراضات خود تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی‌شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.

شورای اسلامی کار آذرآب در این بیانیه آورده است: پرسنل و شورای اسلامی کار شرکت صنایع آذرآب ضمن اعلام برائت از همه کسانی که خواهان سوءاستفاده از اعتراضات صنفی کارگران در راستای منافع سیاسی خود هستند اعلام می‌کند اعتراضات کارگران در راستای مطالبات برحق خود کاملا صنفی بوده و به هیچ وجه سیاسی نیست.

این بیانیه می افزاید: پوشش‌های خبری شبکه‌ها و اطلاعیه‌های گروه‌های معاند نظام هیچ ارتباطی به اعتراضات صنفی و مطالبات کارگران نداشته و صرفا به نیت ضربه به نظام صورت می‌گیرد.

شورای اسلامی کار آذرآب در ادامه آورده است: کارکنان و کارگران فهیم و ولایتمدار آذرآب ضمن اعلام برائت از این موضوع، خواهان رسیدگی به مطالبات کارگران و تعیین تکلیف وضعیت شرکت هستند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: