کشف ۳۹ جسد در یک کامیون

کدخبر: 2337785

پلیس انگلیس بامداد امروز اجساد ۳۹ نفر را در جنوب شرقی انگلیس پیدا کرد.

بامداد امروز چهارشنبه یکم آبان جسد 39 نفر شامل 38 فرد بزرگسال و یک نوجوان در کامیونی در جنوب شرقی انگلیس پیدا شد.

به گزارش گاردین، این کامیون در منطقه صنعتی "گریز" واقع در استان "اسکس" در شرق لندن پارک شده بود و پلیس اجساد قربانیان را در قسمت بار آن کشف کرد.

پلیس انگلیس می‌گوید راننده این کامیون که یک مرد 25 ساله اهل ایرلند شمالی است، بازداشت شده است؛ پلیس بامداد امروز ناحیه بزرگی از منطقه را بر روی عبور و مرور خودروها بست؛ این مسئله باعث بروز ترافیک شدید در اطراف این مکان و ممنوعیت دسترسی به کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی واقع در آنجا شده است.

"آندرو مارینر"، فرمانده پلیس منطقه اسکس به رسانه‌های انگلیس گفت: «این یک حادثه غم‌انگیز است که طی آن افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند؛ ما برای تشخیص این که چه اتفاقی برای این افراد افتاده، در حال تحقیق هستیم.»

به گفته این افسر پلیس، کامیون کشف شده احتمالا از بلغارستان آمده و در روز شنبه 19 اکتبر (27 مهر) از طریق منطقه "هولیهد" در ولز، وارد خاک انگلیس شده است.

در پی اعلام کشف ده‌ها جسد ناشناس در کامیونی در شرق لندن، بوریس جانسون ،نخست وزیر انگلیس گفت که از شنیدن این خبر جا خورده است.

نخست وزیر انگلیس بامداد چهارشنبه گفت: « آخرین اخبار این رویداد را به طور مرتب از وزارت کشور می‌گیرم و اکنون ضمن همکاری نزدیک با پلیس اسکس بررسی می‌کنیم دقیقا چه اتفاقی افتاده است؛ با همه افرادی که نزدیکان‌شان را در این حادثه از دست داده‌اند اظهار همدردی می‌کنم.»

در فجیع‌ترین حادثه از این نوع در انگلیس که در سال 2000 روی داد، 58 مهاجر چینی در قسمت بار یک کامیون حامل گوجه فرنگی پیدا شده بود.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: