سرود قهرمانی سانداکاران ایران روی دیوار چین

کدخبر: 2337756

تیم ملی ووشو ایران در بخش ساندا با کسب هشت مدال طلا در مهد ووشو جهان با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

تیم ملی ووشو ایران که سال ۲۰۱۷ در رقابتهای کازان روسیه عنوان قهرمانی بخش ساندا را کسب کرده بود، این با در چین و در مقابل چشم هزاران هواداری که در سالن مسابقات حضور داشتند موفق شدند با کسب هشت مدال طلا برای دومین دوره متوالی با اقتدار به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. چینی ها نیز در این بخش شش طلا و یک برنز کسب کردند.

اما کار بزرگ را در این مسابقات محسن محمد سیفی انجام داد. مسابقات ساندا در هشت وزن زنان و ۱۰ وزن مردان برگزار می شود که هر کشور مجاز به اعزام ۵ نماینده در بخش مردان و ۳ نماینده در بخش زنان می باشد. در واقع در بخش ساندا رده بندی نهایی تیم ها بر اساس هشت مدال محاسبه می شود که سیفی روز گذشته نماینده چین را در نیمه نهایی شکست داد و مانع از حضور یک سانداکار میزبان به دیدار نهایی شد. ولی هر هشت سانداکار ایران به فینال رسیده و موفق به کسب هشت مدال طلای با ارزش دند.

در مجموع مردان و زنان در هر دو بخش تالو و ساندا نیز ایران با هشت طلا، سه نقره و یک برنز نایب قهرمان شد. چینی ها با ۱۲ طلا و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کردند. ماکائو، هنگ کنگ و مالزی هم عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

الهه و شهربانو منصوریان، مریم هاشمی،محمد علی مجیری، عرفان آهنگریان، علی خورشیدی یوسف صبری، محسن محمد سیفی، میلاد عارفی مقام ۹ مدال طلا، هانیه رجبی دو مدال نقره، زهرا کیانی هم یک برنز کسب کرده اند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: