شعار و پرچم حمایت از یمن در بازی فوتبال عربستان با فلسطین

کدخبر: 2336375

تیم فوتبال سعودی روزهای گذشته با اعتراض گروه‌های فلسطینی و حمایت رژیم صهیونیستی وارد سرزمین‌های اشغالی شد تا مسابقه خود با تیم فلسطین در مرحله مقدماتی جام جهانی برگزار کند.

نسیم آنلاین : تیم فوتبال سعودی روزهای گذشته با اعتراض گروه‌های فلسطینی و حمایت رژیم صهیونیستی وارد سرزمین‌های اشغالی شد تا مسابقه خود با تیم فلسطین در مرحله مقدماتی جام جهانی برگزار کند. اما این تیم در ورزشگاه شاهد سردادن شعار در حمایت از یمن توسط تماشاگران فلسطینی بود. تشکیلات خودگردان وابسته به محمود عباس هم یکی از جوان‌ها راکه پرچم یمن در دست داشته را بازداشت کرده است.

گفتنی است حماس با انتشار بیانیه ای حضور تیم ملی فوتبال عربستان برای دیدار با فلسطین در رام الله را محکوم و مخالفت خود را از حضور سعودی‌ها اعلام کرده بود.

حماس در بیانیه‌ای خود عنوان کرد: حضور تیم ملی فوتبال عربستان برای دیدار با فسلطین در کرانه باختری برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است. رژیم اشغالگر از این حضور می ‌خواهد به سود خود استفاده کند و چهره سیاه خود را سفید کند و گوشه‌گیری‌اش در منطقه را بشکند و به جنایت‌های خود در حق مردم فلسطین و مقدساتشان ادامه دهد.

این مسابقه بدون گل به پایان رسید.

ارسال نظر: