بهزداد نبوی: از اصلاحات هیچ دفاعی ندارم

کدخبر: 2335853

فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه از اصلاحات هیچ دفاعی ندارد، گفت: اصلاحات خیلی بد است و من از طریق برهان خُلف به اصلاحات می‌رسم.

بهزاد نبوی فعال سیاسی اصلاح طلب در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های انتخابات مجلس یازدهم در حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: من پیش از اینکه به بحث انتخابات بپردازیم نخست می‌خواهم به یک سوال پاسخ بدهم و آن اینکه سه راه بیشتر برای تغییر وضع موجود به مطلوب نمی‌شناسم. راه انقلاب، دخالت خارجی و اصلاحات از جمله این راه‌ها است.

وی با بیان اینکه ما در طول دوره پهلوی نیز نخست حرکت اصلاحی می‌کردیم، گفت: از خرداد ۷۶ کارهایی صورت گرفته که منجر شد تا وضع موجود به وضع مطلوب تغییر کند.

نبوی با تاکید بر اینکه من معتقدم انقلاب در کشور ما در شرایط ما نه مفید است نه ممکن، خاطرنشان کرد: هیچ انقلابی نتوانسته در دنیا به اهداف خود برسد از انقلاب فرانسه تا انقلاب کوبا و بیداری اسلامی. حزب اللهی ها می گفتند بیداری اسلامی و روشنفکران می گفتند بهار عربی و امروز هیچ کس حرفی از آن نمی‌رنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: مصر که به حالت قبل برگشت و در لیبی همه به دنبال این هستند که قذافی برگردد. انقلاب کار نتیجه بخشی نیست. یکی از بهترین انقلاب‌های دنیا، انقلاب اسلامی ایران است.

وی می‌گوید: بعید می دانم که در کشورمان ایران کسی راضی باشد که از ترامپ خواهش کنیم تا وضع موجود را به وضع مطلوب تغییر دهد. به خصوص با توجه به وضعیتی که در سوریه، یمن، افغانستان و عراق حاکم است فکر نکنم کسی راضی شود تا خارجی‌ها در ایران دخالت کنند.

نبوی با بیان اینکه من از اصلاحات هیچ دفاعی ندارم، گفت: اصلاحات خیلی بد است و از طریق برهان خلف به اصلاحات می‌رسم.

این فعال اصلاح طلب اذعان کرد: وقتی طرفدار انقلاب باشید و می‌خواهید وضع موجود را به وضعیت مطلوب تغییر بدهید باید کل چهارچوب را پایین بریزید. همه انقلاب ها در خراب‌ کردن موفق هستند اما در مرحله ساخت دچار مشکل اساسی می شوند. چون یک سری آدم صفرکیلومتر وجود دارد. با تجربه فرد ما در اوایل انقلاب مرحوم بازرگان بود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: