صدور ۴۶ میلیون کارت هوشمند ملی در سطح کشور

کدخبر: 2335680

مشاور عالی سازمان ثبت احوال کشور از صدور ۴۶ میلیون کارت هوشمند ملی در سطح کشور خبر داد.

ناصر صامعی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون حدود 54 میلیون نفر برای کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند که بالغ بر 86.5 درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود‌‌‌.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 46 میلیون کارت ملی هوشمند صادر و تحویل مردم شده که امید است با تلاش مضاعف موفق شویم کارت‌های باقیمانده را تحویل مردم دهیم.

صامعی ادامه داد: عزت سازمانی این است که همکاران باهم صداقت و هماهنگی داشته باشند. احترام به کرامت انسانی همکاران در دستور کار جدی ثبت احوال است و کارمندی که محترم شمرده نشود نمی‌تواند به ارباب رجوع احترام بگذارد.

مشاور عالی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه نتیجه این حرمت‌ها ارائه خدمات بیشتر به ارباب رجوع است بیان کرد: ثبت احوال کمترین تخلفات به لحاظ تعداد مراجعاتی که به سازمان می‌شود را دارد که این مهم نشان دهنده فرهنگ سازمانی است‌.

صامعی افزود: این سازمان در بین تمام دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه نخست رضایتمندی از مردم شد‌.

وی تصریح کرد: در شاخص‌های عمومی و اختصاصی نیز این سازمان رتبه برتر را کسب کرد که در این جشنواره هیچ سازمانی مانند ثبت احوال موفق به کسب این دو مقام با هم نشد‌.

مشاور عالی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه این رتبه آسان به دست نیامده بلکه برای آن زحمت زیادی کشیده شده است گفت: در چهار سال گذشته 40 مدیر استانی مامور به خدمت از دستگاه‌های دیگر و 17 مدیر و مشاور در ستاد سازمان مامور بودند اما در حال حاضر سازمان ثبت احوال کشور غیر از سازمانی مدیر و مامور ندارد.

صامعی با بیان اینکه این کار ایجاد انگیزه برای کارمندان است که آماده معاونت و مدیریت می‌شوند اظهار داشت: اعتماد به توانمندی‌های سازمانی سبب شد که اینگونه عمل شود‌‌.

وی از استارت زدن بازنگری قانون ثبت احوال از سال 72 خبر داد و خاطرنشان کرد: این کار از دو سال پیش به صورت جدی آغاز شد و تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد.

علیرضا مهرآور مدیرکل جدید ثبت احوال خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین عامل در سیستم اداری است گفت: تمام تلاش ما بر این است که از نیروهای جوان استفاده کرده و با همکاری هم مطالبات ثبت احوال کشور را در خراسان جنوبی پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه از نیروهای پرتلاش در این راه استفاده خواهد شد یادآور شد: رعایت عدل نیز همواره در دستور کار است.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: