کاپوتاژ خودروهای زائران اربعین از ۱۵ مهر متوقف خواهد شد

کدخبر: 2335602

دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه کاپوتاژ خودروهای شخصی از ۱۵ تا ۳۰ مهرماه متوقف می‌شود، گفت: با توجه به محدودیت زیرساخت‌های لازم در عراق، به زائران توصیه می‌کنیم با خودروهای شخصی از مرز خارج نشوند.

احمد محمدی‌فر دبیر ستاد مرکزی اربعین‌‌حسینی با اشاره به تردد روان زائران در مرزها، اظهار داشت: هم‌اکنون برخی از زائران در حال سفر به پیاده‌روی اربعین هستند و مرزها نیز آمادگی لازم برای پذیرش زائران را دارند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد امسال قصد دارند با ماشین‌های شخصی به پیاده‌روی اربعین مشرف شوند، افزود: کاپوتاژ خودروهای شخصی با توجه به برخی محدودیت‌ها و زیرساخت‌ها از ۱۵ مهرماه متوقف می‌شود. بر همین اساس از ۱۵ تا ۳۰ مهرماه زائران دیگر نمی‌توانند با خودروهای شخصی از مرزها عبور کنند و‌تنها اتوبوس‌ها امکان کاپوتاژ دارند.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در عراق برای تردد خودروهای شخصی خاطرنشان کرد: ما به زائران‌ توصیه می‌کنیم تا حد امکان از کاپوتاژ خودروهای شخصی بپرهیزند؛ چرا که علاوه بر بحث بنزین، مشکل پارکینگ نیز وجود دارد و‌ ممکن است زائران در این سفر با معضلاتی همراه شوند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین درباره زائرانی که با ماشین‌های شخصی به مرز مراجعه می‌کنند نیز گفت: تمام امکانات برای زائران فراهم است و افراد می‌توانند ماشین‌های خود را در پارکینگ‌های پیش‌بینی شده در اطراف مرزها پارک کرده و با ماشین‌های موجود به ادامه سفر خود بپردازند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: