ساقط‌کردن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی نگاه عزت به حکومت اسلامی بخشید

کدخبر: 2335217

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دو حرکت نظامی پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی دید دیگران را به ما عوض کرد و نگاه عزت، قدرت و عظمت به حکومت اسلامی بخشید.

آیت الله احمد جنتی صبح امروز در آیین تجدید میثاق خبرگان ملت با آرمان‌های امام راحل ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: خداوند متعال را شکر می‌کنم که توفیق پیدا کردیم به زیارت قبر امام(ره) نائل شویم و یکی از برکات اجلاس همین است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اوضاع کشورمان روز به روز بهتر می‌شود، افزود: دو حرکت نظامی پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی دید دیگران را به ما عوض کرد و نگاه عزت، قدرت و عظمت به حکومت اسلامی بخشید.

وی افزود: حضرت امام (ره) رحلت فرمود و ما از وجودش محروم شدیم اما امام خامنه‌ای و حکومت نظام اسلامی دو یادگار امام راحل هستند.

جنتی ادامه داد: همه باید در حفظ این دو امانت مهم که برای انقلاب همچون ثقلین هستند تلاش کنیم و اگر به این امانات توجه نشود گمراه می‌شویم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر از مسئله رهبری غفلت کنیم همان اتفاق می‌افتد که برای امام علی(ع) افتاد، اسلام تا قیامت باقی است و مسلمین ولی امر می‌خواهند.

جنتی بیان کرد: اطاعت از ولی امر واجب است زیرا ما را از ذلالت نجات می‌دهد همانگونه که امام خامنه‌ای در مقابله با تهدیدها و توطئه‌های دشمن همواره راهنمایی و هدایت کردند. وی با بیان اینکه وظیفه خبرگان این است که از ولایت دفاع کند و مواضع ولایت را کاملا رعایت کند، گفت: این وظیفه همه شیعیان است ولی اولویت با علما و خبرگان است و ما باید در صف اول باشیم و مواضع سیاسی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب را به همه مردم بیان کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مقاومت درس آموزنده‌ای است که همیشه حق را حفظ می‌کند و اگر مقاومت ضعیف باشد حق ضعیف می‌شود.

وی ادامه داد: ما باید به مواضع مقام معظم رهبری پایبند باشیم، بدانیم نسبت به دشمن چه موضعی دارند و بیانات ایشان را به مردم منتقل کنیم.

رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه مقاومت هزینه دارد، تصریح کرد: مقاوم ترین مقاومان و مظلوم ترین مظلومان امام علی(ع) است که خودش، حضرت زهرا(س) و فرزندانش هزینه مقاومت را دادند و واقعه کربلا و شهدای کربلا و اتفاقاتی که برای ائمه(ع) رخ داد همه هزینه‌های مقاومت هستند.

مسؤولین کشور درباره انباشت سرمایه‌ها در بانک‌ها پاسخ دهند

جنتی گفت: خبرگان باید از مقامات و مسئولین کشور بخواهد که مواضع رهبری را در همه امور رعایت کنند و درخصوص رونق تولید، بیکاری و اینکه چرا سرمایه ها در بانک‌ها انباشته می‌شود، پاسخ دهند.

وی گفت: شهدا و جانبازان دفاع مقدس هزینه های مقاومت هستند که بازده آن برکات الهی، رحمت الهی و فضل الهی است.

رئیس مجلس خبرگان با تاکید براینکه نظام اسلامی باید محفوظ بماند و خدشه‌ای بر آن وارد نشود، گفت: افرادی هستند که چشم دیدن نظام جمهوری اسلامی را ندارند، افکار سکولار دارند و با صراحت تلاش می‌کنند که این نظام را تضعیف کنند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: