اتمام حجت انصارالله با عربستان:

جنگ را تمام نکنید با پاسخ کوبنده مواجهه می‌شوید

کدخبر: 2334015

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که هدف از ابتکار مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن ، دادن فرصت مناسب به عربستان سعودی برای خروج آبرومندانه از این ورطه و تنگنایی است که در آن گرفتار شده است.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن درباره هدف این جنبش از ارائه ابتکاری مبنی بر توقف حملات موشکی و پهپادی به عربستان گفت که هدف از ابتکار مهدی المشاط، دادن فرصت مناسب به عربستان سعودی برای خروج آبرومندانه از این ورطه و تنگنایی است که در آن گرفتار شده است.

وی افزود: عربستان سعودی به سبب تجاوزگری به یمن در تنگنا قرار گرفته است و هدف از این ابتکار دادن فرصت مناسب به سعودی برای خروج آبرومندانه از آن است، این ابتکار به صورت یکجانبه از طرف ما برای آتش بس ارائه شده و امیدواریم که عربستان سعودی به این ابتکار پاسخ مثبت دهد، چرا که برای آن مدت زمانی مشخصی قرار نداده‌ایم، ما همچنین شرطی درباره نوع پاسخ سعودی تعیین نکرده‌ایم و آنچه برای ما اهمیت دارد، مضمون و محتواست، پاسخی که به پایان تجاوزگری و رفع محاصره منجر شود.

البخیتی با تاکید بر اینکه " توپ اکنون در زمین عربستان سعودی است" ابراز امیدواری کرد که عربستان از این ابتکار و فرصت بهره ببرد، زیرا به عقیده وی توقف تجاوزگری به یمن به نفع یمن و عربستان است،‌ زیرا مصلحت و منفعت عربستان برای تحقق صلح بیشتر از مصلحت یمن است، زیرا یمن خیلی چیز زیادی برای از دست دادن ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: ما امیدواریم که عربستان سعودی از این فرصت استفاده کند و اگر پایبند نباشد، ما برای پاسخی نظامی آماده‌ایم که در نهایت عربستان سعودی را وادار به توقف تجاوزگری و رفع محاصره یمن کند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: