چرا فوتبالیست ایرانی در تیم ملی هند بازی نمی‌کند؟

کدخبر: 2333657

بازیکن لیگ برتری فوتبال ایران درباره دلیل بازی نکردن خود در تیم ملی هند توضیحاتی ارائه کرد.

امید سینگ درباره شکست ۴ بر ۳ تیم فوتبال نساجی مازندران از سایپا تهران در هفته سوم لیگ برتر بیان کرد: رضا مهاجری نکات فنی و تاکتیکی خوبی را به ما گفته است و به همین دلیل بازیکنان مان خوب بازی می کند. فوتبال روی زمین و تیکی تاکا اتجام می دهیم اما در بازی با سایپا شرایط زمین ورزشگاه دستگردی خوب نبود. در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول شدیم اما باز هم روی غافلگیری گل خوردیم. او ادامه داد: روی ۲ گل تیم سایپا غفلت کردیم. می توانستیم به بازی برگردیم و حتی حریف مان را شکست بدهیم اما به هر حال فوتبال بالا و پایین دارد. انشالله بازی های بعدی جبران می کنیم.

سینگ درباره غیبت خودش در بازی با سایپا اظهار داشت: من به هند سفر کرده بودم و مدت کوتاهی است که به ایران بازگشته ام. تنها ۴،۵ روز است به تیم نساجی اضافه شده و از طرفی با مربی اختصاصی ام تمرین می کردم. با این وجود از لحاظ تاکتیکی نسبت به سایر نفرات تیم عقب بودم.

هافبک هندی الاصل تیم نساجی درباره دلیل بازی نکردنش برای این تیم در ۲ بازی ابتدایی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل عمان و قطر گفت: به دلیل مشکل روادید نتوانستم در این ۲ بازی برای هند بازی کنم. این موضوع مدتی دیگر حل می شود و شاید حتی برای تیم های باشگاهی این کشور هم بازی کنم.

سینگ درباره اینکه آیا می تواند در دیدار بعدی هند مقابل بنگلادش بازی کند یا خیر، گفت: نه، رفع شدن مشکل من برای بازی در تیم ملی هند زمانبر است، اما احساس می کنم در نهایت تا ۷ ماه دیگر این مشکل حل شود.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: