بعید است طبقه دوم آزادی در دربی استفاده شود

کدخبر: 2333523

علی‌اصغر انتظارخیر، مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی گفت: حتی اگر شبانه روز هم کار کنیم بعید به نظر می‌رسد طبقه دوم آماده استفاده در دربی باشد.

علی‌اصغر انتظارخیر در مورد اینکه بلیت‌فروشی دربی از چه زمانی آغاز می‌شود، اظهار داشت: ۵ روز قبل از بازی بلیت‌فروشی دربی را آغاز می‌کنیم. البته برای بازی‌های معمولی از ۳ روز قبل از بازی‌ها بلیت‌فروشی می‌کنیم، اما برای دربی از ۵ روز قبل.

وی افزود: قیمت بلیت‌ها مشخص شده است. البته هنوز به صورت رسمی قیمت‌ها مشخص نشده، اما به زودی مشخص می‌شود و ما هم اعلام می‌کنیم.

مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی در مورد اینکه آیا طبقه دوم ورزشگاه آزادی به دربی می‌رسد یا خیر، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی را باید از سیف بپرسید، اما نظرم این است که از طبقه دوم نمی‌توانیم در دربی استفاده کنیم. البته دوستان می‌گویند باید طبقه دوم استفاده شود. ما حتی اگر شبانه روز هم کار کنیم بعید به نظر می‌رسد طبقه دوم آماده استفاده در دربی باشد. نمی‌دانم دوستان ما چطور می‌خواهند این کار را انجام دهند.

انتظارخیر در پایان خاطرنشان کرد: همچنین برای جلوگیری از ادغام هواداران با یکدیگر در تهیه بلیت، قرار است ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال تا فردا فهرست هواداران خود با کد ملی را به ما بدهند و ما آنها را وارد سامانه کنیم تا هر هوادار بتواند بلیت جایگاه تیم خود را دریافت کند.

خبرگزاری میزان

ارسال نظر: