هلاکت عامل ترور رهبر جنبش انصارالله

کدخبر: 2333438

وزارت کشور یمن طی بیانیه‌ای اعلام کرد عامل ترور برادر رهبر جنبش انصارالله به هلاکت رسیده است.

وزارت کشور یمن (دولت نجات ملی) اعلام کرد که عامل ترور ابراهیم بدر الدین الحوثی برادر رهبر جنبش انصارالله به هلاکت رسیده است.

وزارت کشور یمن بیان کرد: دستگاه‌های امنیتی طی عملیات استخباراتی دقیق و منحصر به فرد در عمق مناطق تحت تسلط دولت دست نشانده سعودی در یمن در شهر مآرب در شرق کشور موفق به هلاکت محمد علی قاید ضاوی ۵۴ ساله عامل ترور ابراهیم بدر الدین الحوثی شدند. این عملیات پس از انجام تحقیقات و جمع آوری اطلاعات دقیق که طی آن افراد و طرفهای دخیل در جنایت ترور شناسایی شدند، انجام شد.

در بیانیه وزارت کشور دولت نجات ملی یمن آمده است: دستگاههای امنیتی از طریق تحقیقات دریافتند که ضاوی که در این عملیات به هلاکت رسید با دستگاه اطلاعات سعودی در ارتباط بوده است و در واقع عامل اصلی ترور، ریاض بوده است.

شایان ذکر است در نهم آگوست گذشته خبر شهادت ابراهیم بدر الدین الحوثی منتشر شد.

عبدالملک الحوثی درباره شهادت برادرش گفته بود: ابراهیم کاملا زندگی عادی داشت و همانند یک شهروند یمنی بود و از این رو دشمن وی را هدف قرار داد تا وانمود کند که دستاورد مهمی به دست آورده است. وی فعالیت خیرخواهان داشت و بدون محافظ حرکت می کرد و شهادت وی نشانه ورشکستگی دشمنان و روی آوردن دشمن به جنایات در نتیجه این شکست است.

مهر

ارسال نظر: