حکم توقف ساخت برج‌های سعادت ‌آباد صادر شد

کدخبر: 2333139

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم توقف ساخت برج‌های سعادت ‌آباد و همچنین قلع و قمع آنها صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم توقف ساخت برج‌های سعادت ‌آباد و همچنین قلع و قمع آنها صادر شده است.

محمدجواد حشمتی در حاشیه مراسم تشییع دو شهید گمنام در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات دستگاه قضایی برج‌های سعادت آباد (که قرار بوده حسینیه در زمین آن ساخته شود)، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و احکام صادره ساخت و ساز متوقف شده و حکم قلع و قمع آن صادر شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره رونق تولید و حمایت قوه قضائیه از واحدهای تولیدی هم گفت: ما مخلص تمام واحدهای تولیدی هستیم و قوه قضائیه با توجه به تمهیدات رئیس قوه قضائیه که تاکید کردند باهمه وجود حمایت کنیم و این کار در حال انجام است.

رییس کل دادگستری تهران افزود: قرار بر این است کمک کنیم تا واحدهای تولیدی به هیچ وجه تعطیل نشوند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود و اگر هم کسی مدعی است از طریق قانونی پیگیری کند و ما هم کمک می‌کنیم واحدهای تولیدی به هیچ وجه متوقف نشوند.

حشمتی در خصوص پیگیری واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: دادستان‌های ما در استان ها و مراکز استان‌ها و دستگاه‌های متولی قانونی می‌توانند در این زمینه کمک کرده و حمایت کنند. اگر هم واقعا خودشان می‌توانند مشکل را حل کنند وگرنه دستگاه‌های متولی و بخش قضایی می‌توانند کمک‌های خوبی را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: اصل موضوع این است که اجازه ندهیم که در این وضعیت حساس بازار تولیدی مشکل پیدا کند و متوقف شود. ما با همه وجود کمک می‌کنیم که چرخ تولید بچرخد و اقتصادمان متکی به واحدهای تولیدی داخل کشور و تولیدات داخلی باشد و انشالله امیدواریم همگی به این امر اهتمام داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص برنامه‌های قوه قضاییه برای مقابله با گرانی‌های اخیر هم گفت: گرانی مشخصا ارتباطی به آن صورت با ما ندارد، اما دادگستری به عنوان دستگاه قانونی همراه با دادستان‌ها و دادستانی کل کشور این موضوع را رصد و پیگیری کند. همچنین سازمان تعزیرات حکومتی و همه مجموعه ها باید کمک کنند و این موضوع به بخش خاصی هم ارتباط ندارد.

وی در پایان گفت: با تنظیم واردات، بازار و نیازمندی‌ها در توزیع باید کلیه دستگاه‌ها کمک کنند.

خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر: