نمایندگان از پاسخ وزیر ارشاد قانع نشدند

کدخبر: 2333105

نماینده ایذه و باغملک در مجلس گفت: امروز ما سؤالی درباره مسائل فرهنگی از جمله بیمه نشدن خبرنگاران داشتیم که از پاسخ‌های وزیر ارشاد قانع نشدیم.

هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی به منظور سؤال از وزیر فرهنگ و ارشاد حاضر شدم.

وی افزود: این جلسه که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سؤال‌کنندگان از وزیر تشکیل شد بنده سؤال خود را مطرح کرده و به استماع پاسخ وزیر نشستم.

خادمی ادامه داد: سوال بنده در مورد وضعیت موجود فرهنگی در کشور، بیمه نشدن خبرنگاران و همچنین عدم عملکرد درست برخی رسانه‌های دولتی و همسو بودن غیرمستقیم آن با برخی رسانه‌های معاند بود.

وی بر همین اساس با اشاره به دیگر جزئیات سؤالات مطروحه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ما در این جلسه مطرح کردیم که رسانه مذکور فیلم‌ها و کلیپ‌هایی که منتشر می‌کند بیگانگان از آن بهره‌برداری می‌کنند و این به صلاح منافع ملی و کشور نیست.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با اشاره به نشست کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در این جلسه وزیر جهاد کشاورزی و اعضای کمیسیون کشاورزی حضور داشتند.

وی افزود: بنده در این جلسه سؤال خود در خصوص آتش‌سوزی جنگل‌های مناطق مختلف کشور و همچنین عدم اجرای طرح 550 هکتاری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را مطرح کردم.

نماینده مردم ایذه و باغملک در خاتمه اعلام کرد: بنده از پاسخ‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد کشاورزی قانع نشدم و نهایتاً مقرر شد سؤالات روال قانونی خود را طی کند و در نوبت طرح در صحن علنی مجلس قرار بگیرد.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: