حزب الله: انتقام زبیب و ضاهر را گرفتیم+فیلم

کدخبر: 2332988

حزب الله لبنان از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن خبر داد.

نسیم آنلاین :‌ حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی خبر داد. در این بیانیه آمده است: ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه عصر امروز، گروه شهیدان حسن زبیب و یاسر ضاهر، یک خودرو نظامی اسرائیلی را در مسیر پادگان افیفیم هدف قرار دادند که در اثر این حمله تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تأیید این حمله، مدعی شد که یک موشک ضد تانک از سمت لبنان به سمت شمال سرزمین اشغالی شلیک شده است.

شبکه «پرس تی‌وی» با استناد به برخی از برخی گزارش‌ها، از کشته‌شدن فرمانده واحد شمال ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

منابع لبنانی نیز به شبکه المیادین گفتند، هنگامی که نیروهای صهیونیستی برای انتقال مجروحین وارد عمل شدند در تیررس نیروهای مقاومت قرار داشتند؛ اما سربازان مقاومت اجازه دادند که زخمی‌های صهیونیست‌ها از خودروی نظامی منهدم شده خارج شده و به عقب منتقل شوند.

سعد الحریری با پامپئو، وزیر خارجه #آمریکا و امانوئل بُن، مشاور رئیس جمهور فرانسه گفت‌وگو کرد و خواستار مداخله این دو کشور برای آرام کردن وضعیت شده است.

رژیم صهیونیستی در حال گلوله باران دشت «مارون الرأس» با یگان توپخانه است . بخشی از زمین‌های کشاورزی دچار حریق شده است.

پیش از این «سید حسن نصرالله» در سخنرانی حود به مناسبت دومین سالروز آزادی «جرود عرسال» لبنان از تسلط عناصر تکفیری در واکنش به تجاوز اخیر دو پهپاد اسرائیلی به خاک لبنان، گفته بود: «به ارتش اسرائیل در مرز می‌گویم که در کنار دیوار حائل، یک پا و نیم (تکیه داده به دیوار) بایست و منظر ما باش؛ یک روز، دو روز یا سه و یا چهار روز [منتظر باش] و به اسرائیلی‌ها می‌گویم در مورد آنچه که دیشب اتفاق افتاد، سکوت نخواهیم کرد. نتانیاهو به دنبال انتخابات است و احزاب اسرائیلی عادتشان این بود که انتخابات [در فلسطین اشغالی] با خون مردم منطقه رنگین شود. ولی این دفعه، انتخابات با خون شما رنگین خواهد شد و او از هر جایی برای شما دردسر می‌آورد ؛ از عراق، سوریه و لبنان».

در پی هدف قرار گرفته شدن یک پایگاه و خودروی نظامی رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان،‌ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی جلسه رایزنی با فرماندهان نظامی و اطلاعاتی برگزار می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد:« تعدادی موشک از لبنان به سوی پایگاه ارتش اسرائیل و خودروهای نظامی در منطقه شلیک شدند و این شلیک‌ها آسیب‌هایی را به همراه داشته‌اند.»

شبکه خبری المنار نیز اعلام کرد که بالگردهای اسرائیلی در حال انتقال مجروحان این حمله به بیمارستان زیو هستند.

پایگاه‌های خبری رژیم صهیونیستی نیز خبر می‌دهند که فرودگاه بن‌گوریون اسرائیل مسیر برخی از پروازهای خود را تغییر داده است.

شبکه خبری راشاتودی نیز اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده که لبنان بهای این حمله را خواهد پرداخت.

منابع خبری نیز از حالت رعب و وحشت شدید میان ساکنان شهرک‌های صهیونیستی نزدیک مرز لبنان خبر می‌دهند.

حجم ویدیو: 2.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50 دانلود ویدیو
ارسال نظر: