سردار غلامرضا سلیمانی:

بسیج مهم‌ترین فرمول‌ حل مشکلات کشور است

کدخبر: 2331796

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: بسیج، یکی از مهم‌ترین فرمول‌های حل مشکلات کشور است و روحیه و معرفت بسیج موجب پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شد که باید چنین روحیه‌ای، حفظ شود.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هم اندیشی مسئولان استانی سازمان حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مسئولان زیارتگاه های دفاع مقدس که در سالن رضوی این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه بسیج، یکی از مهمترین فرمول های حل مشکلات کشور است، گفت: روحیه و معرفت بسیج باعث پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شد.

وی ادامه داد: ما یک مکتب دفاعی در کشورمان داریم که برگرفته از سبک انقلاب اسلامی است که موجب پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد و همین سبک، باعث پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه در مقابل داعش گردید. سردار سلیمانی تاکید کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در کشور یکی از کارهای ماندگار و اثرگذار فرهنگی در کشورمان است و برگزاری یادواره شهدا نیز یکی از اقدامات موثر در جهت ترویج سبک زندگی شهداست و باید سعی کنیم که مشارکت مردمی در برگزاری این گونه یادواره های شهدا افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما باید بیش از پیش قدردان انقلاب اسلامی باشیم چرا که این انقلاب مردمی به همین سادگی میسر نشده است.

وی ادامه داد: رمز پیروزی ما در دوران مبارزه با رژیم پهلوی و دوران دفاع مقدس، یک رمز الهی است که باعث پیروزی ما در مقابل رژیم هایی گردید که قدرت زیادی داشتند اما نتوانستند در مقابل همت و اراده محکم مردم کشورمان ایستادگی کنند و در نهایت شکست خوردند و این در حالی است که در اوج قدرت بودند.

سردار سلیمانی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با ناآرامی هایی در کردستان توسط ضدانقلاب مواجه بودیم و بعد از آن، رژیم بعث عراق به کشورمان حمله کرد و هشت سال دفاع مقدس آغاز گردید اما این شهدا و مردم بودند که با حضور داوطلبانه شان در جبهه های حق علیه باطل، از دفاع مقدس یک فرصت و یک گنجینه ساختند؛ گنجینه ای که همچنان ترویج فرهنگ آن می تواند بیمه کننده انقلاب اسلامی و کشورمان از توطئه های دشمنان اسلام باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس، پیر و جوان به صورت داوطلبانه پا در میدان نبرد گذاشتند تا در پیروزی در دفاع مقدس، نقش داشته باشند و نگذارند که دشمن به خاک کشورمان تجاوز کند که باید تلاش کنیم چنین فرهنگ و معرفتی همچنان در نسل های امروزی و آینده جریان داشته باشد.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: