باید رئیس دولت جوان سر کار بیاید

کدخبر: 2331363

وی با اشاره به تاکید مجدد رهبر انقلاب برای استفاده از جوانان در مسئولیت‌های مختلف، گفت: رهبر انقلاب در این جلسه هم تاکید کردند که باید جوان‌ها در کشور به کارگیری شوند و همچنین فرمودند که اگر قرار است جوانان به کار گیری شوند باید رئیس دولت جوان سرکار بیاید.

مصطفی فروتن از اعضای گروه جهادی جامعه صالحین، درباره دیدار اخیر جهادگران با رهبر معظم انقلاب گفت: سه روز قبل از دیدار با ما تماس گرفتند و گفتند که گروه های جهادی قرار است با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و در این مدت مسلماً ذوق شوق فراوانی داشتیم.

وی ادامه داد: ما در گذشته با مقام معظم رهبری دیدار داشتیم اما نمی‌دانم دیدار اخیر به چه دلیلی برای بنده خاص‌تر بود، شاید به این دلیل بود که با جمع دوستان جهادی در دیداری صمیمانه با رهبرمان شرکت می‌کردیم و از نزدیک پای بیانات ارزشمند معظم‌له نشستیم.

فروتن تاکید کرد: مقام معظم رهبری در همان ابتدای دیدار فرمودند که بنای صحبت کردن ندارند و می‌خواهند شنونده باشند. ایشان آمده بودند که صحبت‌های جهادگران را بشنوند و وقتی صحبت‌های دوستان ما انجام شد احساس کردیم لبخند رضایتی بر لبان حضرت آقا نشست و اتفاقی که باید رخ می داد، رخ داد.

این فعال جهادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند این که حرکت های جهادی به یک سبک زندگی، یک رویه و یک جریان دائم در زندگی نیروهای جهادی تبدیل شده و امکان ظرفیت سازی‌های بزرگ تر و فتح افق های بلندتر برای انقلاب را دارد و این جریان جریانی است که می توان روی آن حساب کرد برای اینکه بتواند باری از انقلاب را بردارد.

وی یادآور شد: در جریان دیدار از در بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اینگونه دریافتیم که به نظر ما نگاه بزرگتری در این جریان دارند و حتی فرمودند بروید سراغ آنهایی که از خدمت کردن در اردوهای جهادی محروم هستند.

فروتن افزود: مقام معظم رهبری همچنین اعتقاد داشتند این جنس حرکت‌ جهادی در هیچ قالبی نمی‌گنجد و فراتر از قالب‌های حاکمیتی و قالب‌های مرسوم می بایست ادامه حیات دهد و هم اگر قرار است رشد و حرکت کند در این بستر باشد، هرچند موضوع ساختار بسیج در حوزه بسیج‌شوندگی نیروها، مورد تایید مقام معظم رهبری بود ولی این قائل نبودند که این حرکت در هر قالبی حتی قالب مبارکی مثل بسیج خلاصه شود.

این فعال جهادی یاد آور شد: در جمعی که به دیدار رهبر انقلاب رفته بودیم اکثر دوستان کسانی بودند که سال‌ها تجربه فعالیت جهادی را داشتند، در این میان تعدادی از جوانان هم دیده می‌شدند، حاج حسین یکتا هم که اخیراً به جمع جهادگران پیوسته و بسترهای اجتماعی که می توان روی آن را کارکرد را خوب می شناسد، میهمان این جلسه بود.

وی با اشاره به تاکید مجدد رهبر انقلاب برای استفاده از جوانان در مسئولیت‌های مختلف، گفت: رهبر انقلاب در این جلسه هم تاکید کردند که باید جوان‌ها در کشور به کارگیری شوند و همچنین فرمودند که اگر قرار است جوانان به کار گیری شوند باید رئیس دولت جوان سرکار بیاید.

فروتن ادامه داد: قبل از نماز چند نفر از دوستان سخنان خود را مطرح کردند و معظم‌له با دقت گوش می‌دادند، بعد از اینکه نماز تمام شد یکی از دوستان از محضر رهبر انقلاب اجازه گرفت که صحبتی را بیان کند و معظم له هم همانجا کنار سجاده روی صندلی خود نشستند و اجازه دادند تا این دوستمان صحبتش را انجام دهد.

وی ادامه داد: بعد از آن بنده از رهبر انقلاب اجازه گرفتم و درباره حضور جریانات جهادی در جریانی به اسم اربعین‌های مهدوی مطالبی را بیان کردم و گفتم این فضای فستیوالی جریان اربعین باید با حضور نیروهای جهادی به یک فضا و جریان خادمی تبدیل شود که باعث ایجاد تغییر در ساختارها شود و حرکتی باشد برای حرکت افق های پیش رو از جمله موضوع نابودی اسرائیل، که حضرت آقا فرمودند چه باید کنیم؟ که بنده موضوع مطالعه راهبردی که در این حوزه انجام شده بود را تقدیم مقام معظم رهبری کردم و معظم‌له هم از عنوان که «اربعین‌های مهدوی» بود و هم از موضوع استقبال کردند و آنقدر این عنوان طرح برایشان شیرین بود که سه بار عنوان «اربعین‌های مهدوی» را تکرار کردند.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: