وقتی «نتانیاهو» برای قاتل «کشمیر» کلیپ پر می‌کند!

کدخبر: 2331337

نتانیاهو در صفحه شخصی خود در فضای مجازی کلیپی برای مودی به بهانه سالروز استقلال هند منتشر کرد. گفتنی است روابط تنگاتنگی میان هند و رژیم صهیونیستی وجود دارد.

نسیم آنلاین :‌ نتانیاهو در صفحه شخصی خود در فضای مجازی کلیپی برای مودی به بهانه سالروز استقلال هند منتشر کرد. گفتنی است روابط تنگاتنگی میان هند و رژیم صهیونیستی وجود دارد.

پیشتر نخست وزیر هند با سفر به اراضی اشغالی فلسطین با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرده بود. وی در جریان سفر خود به اراضی اشغالی سخنان عجیب و غریبی را مطرح کرده بود که نشان از عمق روابط دهلی نو و تل آویو در سایه حکمرانی وی دارد.

در همین ارتباط، مدتی پیشتر در خصوص روابط خود با رژیم اسرائیل گفته بود: «اسرائیل دوستی واقعی برای هند است». وی در بخشی دیگر از اظهارات خود درخصوص رژیم صهیونیستی تأکید کرده بود: «من اسرائیل را خانه خود می دانم»! بنابراین از سیاستمدار سرسپرده ای همچون مودی انتظاری بیش از حرکت در مسیر تحقق اهداف و منافع رژیم صهیونیستی، نمی رود.

امروز برهیچکس پوشیده نیست که هدف اصلی و اساسی صهیونیسم جهانی، نابودی مسلمانان در سراسر جهان است و نخست وزیر هند با اقدامات خود در کشمیر مأمور تسریع همین سیاست صهیونیستها شده است. صهیونیستها همواره در طول مدت زمان گذشته ثابت کرده اند که از کشتار مسلمانان در هر نقطه از جهان حمایت به عمل می آورند.

گفتنی است نتانیاهو در تبلیغات انتخاباتی خود که ۲۰ شهریور برگزار می شود، تصاویر مودی را کنار پوتین و ترامپ قرار داده است.

حجم ویدیو: 447.69K | مدت زمان ویدیو: 00:00:22 دانلود ویدیو
ارسال نظر: