حماس: جنایات رژیم صهیونیستی را با پاسخ چند برابری خواهیم داد

کدخبر: 2331331

جنبش حماس در پاسخ به تهدیدهای یک مقام نظامی پیشین رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور فرماندهان حماس و سایر گروه‌های فلسطینی تاکید کرد که هرگونه جنایت این رژیم با پاسخی چند برابر از سوی مقاومت روبرو خواهد شد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت: تهدیدهای بنی گانتس رئیس به اصطلاح حزب آبی سفید صهیونیستی علیه فرماندهان حماس، تلاشی برای کسب آرای افراط گرایان در جامعه صهیونیستی است.

وی از گانتس خواست تا زمانی را که رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بود، به یاد بیاورد که چطور مقاومت در نبرد حجاره السجیل یا العصف الماکول به تجاوزگری پاسخ داد.

قاسم گفت: دشمن صهیونیست هزینه جنایت های ارتش خود در دوره گانتس را از طریق شلیک صدها موشک مقاومت به تل آویو و قدس اشغالی و شهر حیفا گرفت. این موشک باران تاسیسات حیاتی این رژیم را تعطیل کرد و میلیون ها شهرک نشین را به پناهگاهها فرستاد.

وی تصریح کرد: زندگی ساکنان صهیونیست اطراف مرز غزه در بدترین وضعیت خود در دوره گانتس قرار داشت؛ به ویژه که گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس توانست نظامیان ارتش اشغالگر را اسیر کند.

قاسم گفت: در سایه توسعه توان مقاومت و انباشت قدرت آن برای دفاع از ملت فلسطین، پاسخ مقاومت به هرگونه جنایت اسرائیل چند برابر گذشته خواهد بود.

وی تاکید کرد: اسرائیل تا زمانی که سرزمین را در اشغال دارد و علیه مقدسات اقدام و نوار غزه را محاصره می کند، روی آرامش به خود نخواهد دید.

پیشتر گانتس تهدید به ترور یحیی السنوار فرمانده جنبش حماس و فرماندهان دیگر گروه‌های مقاومت کرده بود.

خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر: