برگزاری مراسم دعای عرفه در کنار پیکر مطهر شهدا

کدخبر: 2331074

مراسم پر فیض دعای عرفه به یاد شهدای منا و در کنار پیکر مطهر سه شهید گمنام، یک‌شنبه ۲۰ مرداد از ساعت۱۶ توسط حجت الاسلام و المسلمین پناهیان، در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) قرائت می‌شود.

نسیم آنلاین : مراسم دعای عرفه در مصلای امام خمینی (ره)، در جوار پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس و با حضور خانواده‌های معظم شهدای منا، یک‌شنبه ۲۰ مرداد برابر با نهم ذی‌الحجه از ساعت۱۶ در شبستان اصلی مصلی برگزار می‌شود. همچنین درهای مصلای امام خمینی (ره) برای زیارت و وداع با شهدای گمنام، از ساعت ۱۴ به روی مشتاقان و خانواده‌های تهرانی باز خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی (ره)، مراسم دعای عرفه امسال نیز همچون سال‌های گذشته همراه مراسم نکوداشت شهدای مظلوم منا و مزین به حضور خانواده‌های معظم شهدای منا و دفاع مقدس است. این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و مناجات امام حسین(ع) در روز عرفه توسط حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان قرائت می‌شود. حاج امیر عباسی مداح اهل‌بیت(ع) نیز در این مراسم به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

به گفته مدیر امور مراسم‌ مصلی، شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌ شماره ۱۹ در بزرگراه رسالت، ورودی‌های شماره ۷، ۱۲ و ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی شماره ۴ در خیابان شهید بهشتی، استفاده کنند. همچنین ورودی‌های شماره ۴، ۷ و ۱۵ برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی درنظر گرفته شده است. با توجه به قرارگیری ۲ ایستگاه مترو مصلی و شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی، بهترین راه برای دسترسی به مصلای امام خمینی (ره) استفاده از مترو می‌باشد.

ارسال نظر: