باید مراقب بود دچار تعدد راهپیمایی ها نشویم

کدخبر: 2330807

تولیت آستان قدس با تاکید بر ضرورت تلاش برای حضور و مشارکت قشرهای مختلف در راهپیمایی های مهم و نمادین گفت: باید مراقب بود دچار تعدد راهپیمایی‌ها نشویم تا در این میان راهپیمایی‌های مهم و نمادین که مایه وحدت ملی هستند، گم یا کم‌رنگ نشوند.

تولیت آستان قدس با تاکید بر ضرورت تلاش برای حضور و مشارکت قشرهای مختلف در راهپیمایی های مهم و نمادین گفت: باید مراقب بود دچار تعدد راهپیمایی‌ها نشویم تا در این میان راهپیمایی‌های مهم و نمادین که مایه وحدت ملی هستند، گم یا کم‌رنگ نشوند.حجت الاسلام والمسلمین «احمد مروی» در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که در تالار ولایت برگزار شد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی است که از ابتدای تأسیس تاکنون کارهای بزرگی انجام داده و همواره در صراط مستقیم انقلاب مقدس اسلامی بوده است.

تولیت آستان قدس با تأکید بر این که در برگزاری مراسم بزرگ ملی و دینی باید به موضوع عمق بخشی و معرفت افزایی جامعه نیز توجه داشت، گفت: توجه به موضوع تعمیق بخشی و بالا بردن تحلیل مردم از وقایع و قضایا از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. وی افزود: باید بکوشیم مراسم بزرگ ملی هر سال باشکوه تر از سال گذشته با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شود و بتوانیم قشر خاکستری جامعه را به این مراسم‌ بزرگ بیاوریم. حجت الاسلام والمسلمین مروی تصریح کرد: برگزاری باشکوه مراسم ملی حائز اهمیت است چرا که در امنیت ملی ما نقش دارد و در دل دشمن هراس می‌اندازد، باید با روشنگری، بالا بردن قدرت تحلیل، اطلاع‌رسانی به‌جا و صحیح و آگاه‌سازی مردم جامعه به ویژه جوانان ازحوادث پیش از انقلاب و جریان های پس از آن و توطئه‌های دیروز و امروز دشمنان علیه وطنمان، تلاش کنیم قشرهای مختلف در مراسم ملی به میدان بیایند.

وی متذکر شد: باید مراقب بود دچار تعدد راهپیمایی‌ها نشویم تا در این میان راهپیمایی‌های مهم و نمادین که مایه وحدت ملی هستند، گم یا کم‌رنگ نشوند. تولیت آستان قدس گفت: معیار ما در برگزاری مراسم ملی و مذهبی باید منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان نظام مقدس اسلامی باشد.

روزنامه خراسان

ارسال نظر: