مکالمه نیروهای سپاه با ناو اسکورت نفتکش انگلیسی

کدخبر: 2330456

فیلم مکالمه نیروهای سپاه با یک ناو انگلیسی که نفتکش استنا ایمپرو را اسکورت می‌کرد، منتشر شد. زمانی که این ناو انگلیسی می‌خواهد در هنگام مأموریت نیروهای سپاه وارد عمل شود، شناور نیروی دریایی به آن هشدار می‌دهد که در کار او دخالت نکند. 

نسیم آنلاین : به‌تازگی فیلمی از عملیات‌ نیروی دریایی سپاه منتشر شده است که در آن شناورهای این نیرو یک نفتکش انگلیسی را در حضور یک ناو جنگی این کشور به‌ کنترل خود در آورده‌‌اند و زمانی که این ناو انگلیسی می‌خواهد در هنگام مأموریت نیروهای سپاه وارد عمل شود، شناور نیروی دریایی به آن هشدار می‌دهد که در کار او دخالت نکند.

این ناو انگلیسی همان ناوی است که کشتی استنا ایمپرو را اسکورت می‌کرد. همان نفتکشی که اخیرا توسط نیروهای سپاه توقیف گردید. در توقیف این نفتکش نیز همین ناو جنگی با هشدار نیروی دریایی سپاه نتوانست مانع از توقیف این نفتکش شود.

در ادامه فیلم رصد هوایی و مکالمه شناور نیروی دریایی سپاه با ناو انگلیسی اف 236 را مشاهده می کنید که شناور نیروی دریایی سپاه می‌گوید:‌ ناو جنگی اف236! من شناور جنگی نیروی دریایی سپاه هستم. نفتکش بریتیش هریتیج تحت کنترل من قرار دارد، به تو دستور می‌دهم در مأموریت من دخالت نکن.

حجم ویدیو: 4.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55 دانلود ویدیو
ارسال نظر: