فرهنگ مقاومت، اقتدار ایران و التماس آمریکا

کدخبر: 2330451

نماینده مردم اصفهان در مجلس در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: فرهنگ مقاومت با تکیه بر قدرت حق تعالی آثار زیادی دارد که از جمله آنها سقوط پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی است.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور گفت: فرهنگ مقاومت با تکیه بر قدرت حق تعالی آثار زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به ساقط کردن پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی اشاره کرد.

وی افزود: معنای اجرای فرهنگ مقاومت، اقتدار ایران اسلامی و التماس آمریکا، انگلیس و اروپاست.

نماینده مردم اصفهان در تذکری خطاب به اردکانیان وزیر نیرو تصریح کرد: تأمین آب شرب 5 میلیون و 125 هزار نفر از مردم استان اصفهان و سرعت بخشیدن به احداث سامانه دوم آب بسیار مهم است.

سالک افزود: اصفهانی‌ها جز شرع و قوانین چیزی نخواسته و زیاده‌طلب نیستند.

وی گفت: باید برای آب تمهیدات ویژه داشت، زیرا سیاست آب کشوری است و باید مدیریت اصولی در این باره صورت گیرد.

نماینده مردم اصفهان در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور و بنیاد شهید گفت: متأسفانه تأمین دارو و درمان و پرستاری از خانواده شهدا و جانبازان دچار مشکلات زیادی شده است.

وی در تذکری خطاب به سیدعلی صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه این وزارتخانه برای مقابله با ولنگاری فرهنگی و کشف حجاب و فساد کدام است؟ این در حالی است که چهل مؤسسه آمریکایی برای اجرای جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی فعال شده‌اند و باید اقدامات لازم در این باره صورت گیرد.

وی در پایان از دولت خواست در زمینه تأمین و توزیع کالاهای معیشتی مردم اقدامات لازم را انجام دهد.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: