تأثیر توقیف نفتکش انگلیسی در قیمت نفت

کدخبر: 2329886

قیمت نفت برنت نیز که عصر جمعه روند کاهشی داشت و به 62 دلار رسیده بود، ساعتی پیش و پس از اعلام خبر توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران به مرز 63 دلار افزایش یافت.

نسیم آنلاین : به نقل از اویل پرایس، در پی انتشار خبر توقیف نفت‌کش بریتانیا در تنگه هرمز، قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با یک درصد افزایش به ۵۵ دلار و ۹۸ سنت رسید. پیش از این اویل پرایس پیش بینی کرده بود در صورت تقابل و جنگ در منطقه خلیج فارس مناسبات نفتی یک سال عقب و اگر تنگه هرمز به مدت سه ماه بسته شود تا مدت‌ها نفت به بیش از ۳۲۵ دلار خواهد رسید.

همچنین به نقل از العالم قیمت نفت برنت نیز که عصر جمعه روند کاهشی داشت و به 62 دلار رسیده بود، ساعتی پیش و پس از اعلام خبر توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران به مرز 63 دلار افزایش یافت.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: عصر امروز (جمعه ۲۸ تیر) یک فروند نفتکش انگلیسی با نام" "stena impero" هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

ارسال نظر: