از ترس ترامپ شب‌ها با اسلحه پر می‌خوابم

کدخبر: 2329532

خبرنگار و مقاله‌نویس آمریکایی که رئیس‌جمهور آمریکا را به آزار جنسی متهم کرده است، تهدید به مرگ شده و شب‌ها با اسلحه پر به خواب می‌رود.

الیزابت جین کارول، خبرنگار و مقاله نویس آمریکایی که اخیرا دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده، تهدید به مرگ شده و شب‌ها با اسلحه پر می‌خوابد.

جین کارول در مصاحبه با گاردین گفت به دنبال مطرح کردن موضوع آزار و اذیت جنسی از سوی رئیس جمهور فعلی آمریکا او ایمیل‌های تهدید به مرگ دریافت کرده است. او گفت تهدید‌های زیادی را دریافت کرده و دیگر از شبکه‌های اجتماعی خود بازدید نکند و برای اولین بار در زندگیش مجبور شده با اسلحه پر در کنار خود بخوابد.

رئیس جمهور آمریکا حدود دو دهه پیش (اواخر سال ۱۹۹۵ و اوایل سال ۱۹۹۶) جین کارول را در اتاق پرو یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در نیویورک مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. این زن خبرنگار که هم اکنون ۷۶ ساله است، اعلام کرد: آقای ترامپ در داخل اتاق پرو فروشگاه «برگدورف گودمن» در نیویورک به من حمله کرد. زمانی که اتاق پرو بسته شد، او مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد. من در آن زمان ۵۲ ساله بودم.

دونالد ترامپ هم در واکنش به این افشاگری گفت: من در کل زندگی ام این زن را ندیده ام. او سعی دارد کتاب جدیدی بفروشد. این کتاب باید در بخش کتاب‌های تخیلی به فروش برسد.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: