«شعله ور» حمید نعمت‌اله منتشر خواهد شد

کدخبر: 2329314

 این روزها شبکه‌های توزیع اجتماعی به غیر از فضای سینماها رو به گسترش هستند این شبکه ها از سرویس‌های پخش ویدئو که شخصی‌تر هستند، گرفته تا نمایش خانگی که خانوادگی و جمعی‌تر هستند در محیط و شرایط دلخواه‌تری برای مخاطبان سینما محصولات خود را ارائه می‌دهند، هر چند که هنوز تب داغ دیدن فیلم در سینماها و روی پرده اگر شرایط اقتصادی اجازه بدهد بالاتر و گرم تر از سایر روش‌های عرضه محصولات سینمایی است.

نسیم آنلاین :‌ این روزها شبکه‌های توزیع اجتماعی به غیر از فضای سینماها رو به گسترش هستند این شبکه ها از سرویس‌های پخش ویدئو که شخصی‌تر هستند، گرفته تا نمایش خانگی که خانوادگی و جمعی‌تر هستند در محیط و شرایط دلخواه‌تری برای مخاطبان سینما محصولات خود را ارائه می‌دهند، هر چند که هنوز تب داغ دیدن فیلم در سینماها و روی پرده اگر شرایط اقتصادی اجازه بدهد بالاتر و گرم تر از سایر روش‌های عرضه محصولات سینمایی است.

«شعله ور» آخرین ساخته حمید نعمت‌اله نیز از این قاعده مستثنی نبوده است؛ هرچند که این فیلم نسبت به میزان فروش در گیشه به ظاهر موفق نبوده اما این پایان این فیلم نبود. پس از اکران عمومی در سینماها موجی قابل توجه برای دیدن این اثر در سرویس‌های پخش ویدئو و صفحات مرتبط به نمایش خانگی به راه افتاد. در بین این مخاطبان که غالبا از هواداران حمید نعمت‌اله، کارگردان و هادی مقدم دوست، نویسنده این اثر هستند، با ذهنیت آثار شاخص قبلی این تیم خواستار توزیع این فیلم در بسترهای ویدیویی مخصوصا نمایش خانگی شدند.

شاید «شعله ور» با توجه به هواداران بسیار آثار نعمت‌اله و مقدم دوست و میزان کم فروش در گیشه، انتظار مخاطبان را از سبک جدید ارائه محتوای سینمایی بیشتر از پیش به منتقدان و تهیه‌کنندگان نشان می‌‌دهد؛ سبکی که حریم خصوصی و تماشای انفرادی و با فراق بال از خصوصیات انحصاری آن است. ویدئو رسانه‌ها نیز در دنیا از همین نیاز ذاتی مخاطبان به فراق بال و آزادی در تماشای یک فیلم به سراغ آثار سینمایی رفتند و هم اکنون در اغلب کشورها چه به صورت سرویس پخش درخواستی یا VOD و چه به صورت توزیع فیزیکی، بازار قابل توجهی را به خود اختصاص دادند.

در این مورد به خصوص به دلیل خاص پسندی آثار نعمت‌اله و مقدم‌دوست، داشتن هواداران انحصاری و مشکلات عدیده سینما رفتن در کشور، بیشتر و شاخص‌تر از پیش نیاز رسانه‌ای در بخش توزیع خانگی در میان مخاطبان احساس و رصد شده است.

گفتنی است این اثر توسط هنرهای تصویری سوره در تاریخ چهارشنبه 19 تیرماه 98 در شبکه نمایش خانگی و سرویس‌های پخش ویدئو اینترنتی توزیع خواهد شد.

ارسال نظر: