زاکانی:

رساندن پیام انقلاب به جهان هنر رسانه است

کدخبر: 2329223

رسالت رسانه‌های انقلابی معلوم است، هنر رسانه این است که محاصره دشمن را بشکند و پیام انقلاب را به جهان برساند. رسانه باید جایی که ایستاده را بشناسد و نقشه راه خود را داشته باشد. 

علیرضا محمدی زاکانی در مراسم تکریم، تجلیل و معارفه مدیران خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران درباره مقابله رسانه‌ها با مستکبران بین المللی گفت: به آمریکا نمی‌شود اطمینان کرد زیرا این کشور دائما درحال صدمه زدن به گفتمان انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: رسالت رسانه‌های انقلابی معلوم است، هنر رسانه این است که محاصره دشمن را بشکند و پیام انقلاب را به جهان برساند. رسانه باید جایی که ایستاده را بشناسد و نقشه راه خود را داشته باشد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رسانه یک دانشگاه است و می‌تواند بالاترین اثرگذاری را در جامعه داشته باشد. در همین مواجهه با نظام سلطه رسانه مسئولیت بزرگی دارد که باید در کنار همه این ها به اولویت های روز مردم دقت داشته باشد.

زاکانی بیان کرد: شکستن ابهت و عظمت ساخته شده از نظام سلطه رسالت دیگر رسانه تلقی می‌شود، رسانه مسئولیت عظیمی در شناساندن موضعگیری انقلاب را دارد. رسانه باید اختلال محاسباتی مسئولان را نیز هضم کرده و آن را تصفیه کند.

وی ادامه داد: کشوری که به نخبگان دانشگاهی و حوزوی اتکا نداشته باشد، محکوم به زوال خواهد بود. رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید تریبون و صدای نخبگان و دانشجویان کشور باشند و از نگاه به افراد و گروه‌ها اجتناب کنند.

زاکانی خاطرنشان کرد: توجه به اهداف انقلاب اسلامی و تحقق آن از مهمترین رسالت‌های رسانه باید باشد.

خبرگزاری آنا

ارسال نظر: