کار زدن پهپاد آمریکایی تمام نشده!

چرا پس از پیروزی نظامی اسیر جنگ روانی ترامپ شده‌ایم؟

کدخبر: 2325353

کار زدن پهپاد آمریکایی تمام نشده ، ادامه این نزاع پیوست های رسانه های و در دام جنگ روانی طرف مقابل نیفتادن است.

نسیم آنلاین ؛ علیرضا فقیهی راد: جمهوری اسلامی ایران با رصد و رهگیری دقیق و بعد شلیک نقطه ای به دوربرد ترین پهپاد عملیاتی جهان یعنی گلوبال هوک متعلق به نیروهای تروریست ایالات متحده آمریکا بجز خسارت 220 میلیونی دلاری که روی دست ترامپ تاجر گذاشت، ضربه اساسی را جای دیگری وارد کرد و آن هم شکست هیمنه پوشالی نیروهای نظامی آمریکا بود. هیمنه پوشالی که بواسطه پروپاگاندای رسانه ای و سیاست ارعاب و ترس کشورهای مختلف تبدیل به یک امرمسلمی شده که کسی جرات تعرض به او را ندارد. حالا در میانه تهدیدها و جنگ روانی آمریکایی ها در منطقه با دستان نیروهای مقتدر نظامی جمهوری اسلامی ایران فرو می‌پاشد.

امروز اگر رسانه های دنیا از غرب تا شرق تا عرب ها را نگاه کنیم، چیزی جز حیرت و تحسین نخواهی دید. حتی در همان کاخی که امروز روزگارش به سیاهی افتاده هم تا ساعت ها جز واکنش های متناقض و حیرت ترامپ و جلسات بی نتیجه چیزی یافت نمی شود. برایان هوک که تا دیروز می گفت موشک های ایران فتوشاپی است از ایران خواسته دیپلماتیک رفتار کند!

به تعبیر شبکه انگلیسی تله‌سور «ایران به جایی ضربه زد که پرزیدنت ترامپ درد را آنجا بیشتر احساس می‌کند؛ یعنی غرورش را. ایران آمریکا را سرجایش می‌نشاند.»

این ضرب شست ایران به آمریکا و نشان دادن عملی توان بازدارندگی نظامی ما، اولا صحنه بازی که آمریکا در آن قصد داشت ایران را مقصر ماجرای بندر الفجیره و نفتکش های ژاپن جابزند و به دنبال ایجاد اجماع جهانی علیه ایران بود را بهم زد و آمریکا را حالا که پهپاد جاسوسی اش در مرزهای ایران به زمین افتاده در جایگاه متهم قرار داد. و دوما ایران با نمایش عملی این بازدارندگی کارآمدترین ابزار حفظ صلح و جلوگیری از جنگ را به کار برد.

حالا با این اوصاف که در زمین نظامی بازی را با قدرت پیروز شده ایم، تمام دنیا فروریختن هیمنه آمریکا را دارند تماشا می کنند، و روح غیرت و عزت و افتخار در مردم ایران به اوج خود رسیده و باید جشن سراسری ملی بگیریم اما در زمین رسانه و افکار عمومی بازی برده را داریم می‌بازیم.

کار زدن پهپاد آمریکایی تمام نشده، ادامه این نزاع پیوست های رسانه های و در دام جنگ روانی طرف مقابل نیفتادن است. نشان دادن لاشه‌های پهپاد آمریکایی بسیار بجا و لازم بود اما آنقدر زبان رسانه های عمومی ما مانند صداوسیما الکن و بی خاصیت و منفعل شده است که حتی نمی تواند این جشن اقتدار ملی را فقط بازنمایی کند. خبرگزاری های دولتی و غیردولتی هم در دام جنگ روانی دو تا سایت و روزنامه آمریکایی افتاده‌اند و افکار عمومی داخلی نیز متاثر از آنها درگیر خبرهای جعلی و بازی روانی ترامپ شده است.

آمریکا حالا که در رویایی مستقیم ضربه سخت و سنگین را خورده ، در جنگ عملیاتی روانی پیچیده ای که آغاز کرده می خواهد مجددا دوگانه جعلی جنگ-مذاکره را در افکار عمومی احیا کند و از طرفی نگذارد این اتفاق بی نظیر و جشن اقتدار ملی ایران و عزای آمریکا عمومی و فراگیر شود.

کار زدن پهپاد آمریکایی تمام نشده است، این روزها در تمامی مساجد و دانشگاهها باید جشن اقتدار ملی و شکست هیمنه آمریکا بصورت مردمی برگزار شود ، فیلم سازها و مستندسازها باید دست به کار شوند ، صداوسیما و رسانه های داخلی باید از حالت انفعال خارج شوند و به بازنمایی دقیق و هوشمندانه این اقدام دست بزنند ، دستگاه دیپلماسی نه تنها باید در مجامع حقوقی و رسمی جهانی پیگیر محاکمه آمریکا به عنوان متجاوز بشود بلکه این اقدام نیروهای نظامی ایران را به عنوان پشتوانه قدرت ایران سردست بگیرد ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید نمایشگاه عمومی بازدید از لاشه پهپاد آمریکایی در کنار به رخ کشیدن پهپادهای پیشرفته ایران و سامانه پدافند سوم خرداد و...را برپا کند و حتی رسانه های خبری دنیا و نیروهای مقاومت از کشورهای مختلف را دعوت کند و این شکست آمریکا را نمایش دهد.

کار زدن پهپاد آمریکایی تمام نشده است، حالا ادامه ماجرا در زمین افکار عمومی و جنگ رسانه ای است، نباید بازی برده را باخت، بلکه باید این پیروزی بزرگ را در تاریخ و جلو چشم مردم دنیا ثبت کرد، کشوری که تحت بی سابقه ترین تحریم های ظالمانه تاریخ بوده و در اوج تهدیدها و فشارها دیروز با تحقیر دیپلماتیک توسط رهبرمعظم انقلاب و امروز اینگونه با اتکا به توان نیروهای نظامی خود هیمنه پوشالی ایالات متحده آمریکا را فرو ریخت.

ارسال نظر: