کازرون در شوک!

امام جمعه کازرون با سلاح سرد به شهادت رسید؛ هویت قاتل مشخص است

کدخبر: 2325165

بامداد امروز امام جمعه کازرون توسط شخصی با هویت و مشخصات معلوم در مقابل منزل خود به وسیله سلاح سرد (چاقو) به قتل رسید.

نسیم آنلاین : سحرگاه سومین شب قدر خبری شوکه کننده دیگری در رسانه ها منتشر شد. حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خرسند، امام جمعه کازرون توسط شخصی به وسیله سلاح سرد به قتل رسید.

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس با تائید خبر به ذکر جزئیات این حادثه پرداخت و اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز مبنی بر چاقوخوردگی امام جمعه شهرستان کازرون، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی در بررسی‌های اولیه مشخص شد حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه این شهرستان توسط شخصی به هویت معلوم در مقابل منزل خود به وسیله چاقو از ناحیه شکم مجروح و ضارب متواری شده است.

امام جمعه کازرون به علت شدت جراحات وارده در راه بیمارستان جان خود را از دست داد. فرمانده انتظامی استان فارس از تلاش برای دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه خبر داد.

مسؤول روابط عمومی دفتر امام‌جمعه کازرون در خبری اعلام کرد با تلاش بی‌وقفه پلیس و مأموران انتظامی، متهم تنها چند ساعت پس از انجام این قتل در محل مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. قاتل پس از حمله با ضربات چاقو در جلوی درب منزل حجت‌الاسلام خرسند، از محل وقوع جرم متواری شده بود.

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس ضمن ابراز ناراحتی بابت این مسئله اعلام کرد که راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه در شهرستان کازرون توسط امام جمعه موقت انجام می‌شود.

هویت قاتل مشخص است

بر اساس گزارش ها، قاتل «ح - د» حدود 40ساله است که لباس تعزیه بر تن داشت.

قاتل که به شغل فیلمسازی و فیلم‌بردازی مشغول بوده ابتدا خواستار عکس یادگاری (سلفی) با امام جمعه فقید کازرون شد و سپس با سلاح سرد به وی حمله کرد.

تسلیت جامعه روحانیت کازرون در پی قتل امام جمعه این شهرستان

جامعه روحانیت شهرستان کازرون در پی قتل امام جمعه این شهرستان پیام تسلیتی صادر کرد. انا لله و انا الیه راجعون شهادت فخر اولیاء خداست. باسمه تعالی بار دیگر کینه دشمنان انقلاب و روحانیت در اقدامی ددمنشانه دست خود را به خون پاک سربازی از جان فدایان ولایت و خادم مردم، جناب حجت الاسلام والمسلمین شهیدجانباز حاج شیخ محمد خرسند امام جمعه محترم و معزز شهرستان کازرون آلوده نمود. مجاهدی که در راه خدمت به اسلام و مردم این دیار هرگز از پای ننشست و در سحرگاه ۲۳ماه مبارک رمضان شب قدر خود را مقدر به شهادت نمود. جامعه روحانیت کازرون که چهار دهه قبل نیز در ماه مبارک رمضان شهید حجت الاسلام دانشجو را تقدیم انقلاب نموده است، این بار نیز شهید سرافراز دیگری را نثار اسلام نمود. جامعه روحانیت کازرون این ثلمه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و شجره طیبه روحانیت و بیت مکرم ایشان و مردم شهید پرور کازرون تبریک و تسلیت می‌گوید.

نقش حجت‌الاسلام خرسند در حفظ ارامش کازرون

حجت الاسلام خرسند در جریان ناآرامی‌های سال گذشته کازرون نقش بی‌بدیلی در حفظ ارامش شهر بر عهده داشت. در پی مطرح شدن تجزیه کازرون و ایجاد شهرستان کوه چنار کازرون دچار ناارامی‌ و اغتشاش شد.

امام جمعه فقید کازرون با حضور در جمع معترضین با روشنگری تلاش زیادی در حفظ وحدت و ارامش شهر داشت وی در یکی از سخنرانی‌های خود در اجتماع مردمی ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر حفظ هویت تاریخی، وحدت و یکپارچگی شهرستان مورد تقاضا است، گفت: متاسفانه از ابتدا بنای تقسیم این شهرستان بر روی عدم شفافیت گذاشته شده و بدون در نظر گرفتن نظر کارشناسی این بحث مطرح شده است.

حجت‌الاسلام خرسند با تاکید بر حفظ آرامش در شهرستان کازرون، از مسئولان دولت، وزارت کشور و مسئولان استان خواست که در بحث تقسیم شهرستان کازرون به نظر اکثریت مردم توجه داشته باشند.

ارسال نظر: