حاجی‌دلیگانی: اعتراض پزشکان به تعرفه‌های درمانی قابل قبول نیست

کدخبر: 2325089

حاجی دلیگانی درخصوص اعتراض پزشکان به نرخ تعرفه‌های خدمات درمانی سال 98 گفت: افزایش 10 درصدی هم برای مردم زیاد است و بسیاری از بیماران توان پرداخت آن را ندارند. پزشکان درآمد کافی دارند و نباید اعتراض کنند.

نسیم آنلاین :‌ حسین‌علی حاجی­‌دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نسیم درخصوص اعتراض پزشکان به نرخ تعرفه‌های خدمات درمانی سال 98 گفت: افزایش 10 درصدی تعرفه­‌های پزشکی، مناسب است. اعتراض پزشکان به نرخ تعرفه‌های خدمات درمانی درست نیست.

وی ادامه داد: افزایش 10 درصدی هم برای مردم زیاد است و بسیاری از بیماران توان پرداخت آن را ندارند. پزشکان درآمد کافی دارند و نباید اعتراض کنند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه درحوزه پزشکی شاهد انحصار هستیم، گفت: شرایط کشور در بخش بهداشت و درمان به شکلی است که شاهد انحصار در بازار پزشکی هستیم. بارها به این موضوع که چرا اجازه نمی‌دهند تعدا پزشک در کشور زیاد شود اعتراض کرده‌ایم.

وی افزود: سیاست‌های در کشور حاکم است که اجازه افزایش پزشک عمومی و متخصص را نمی‌دهد. به ویژه آنکه افزایش پزشکان متخصص هزینه آموزشی ندارد و باید تعداد آنها نسبت به پزشکان عمومی بیشتر شود.

ارسال نظر: