حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:

می‌خواهند با اجرای سند ۲۰۳۰ برای آمریکا و انگلیس، سرباز تربیت کنند

کدخبر: 2325012

تمدن، متکی به فرهنگ است. اگر فرهنگ قوی و غنی نباشد تمدن به‌وجود نمی‌آید. اینجاست که اهمیت سند ۲۰۳۰ معلوم می شود؛ لُب کلام این سند این است که نظام آموزشی ما باید سبک زندگی و فلسفه‌ی حیات را بر اساس مبانی غربی به کودک بیاموزد. یعنی شما معلمان در کلاس درستان برای غرب، سرباز درست کنید.

حجم ویدیو: 5.74M | مدت زمان ویدیو: 00:03:08 دانلود ویدیو

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با تجلیل از معلمان، به بیان تذکرات و توصیه های مهمی درباره مسائل مختلف آموزش و پرورش از جمله تکریم و معیشت معلمان پرداختند.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: جان کلام در سند 2030 که فصل مهمی از آن به آموزش‌وپرورش اختصاص دارد، این است که نظام آموزشی باید جوری تنظیم شود که فلسفه، سبک زندگی و مفهوم حیات بر اساس مبانی غربی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

شما معلمان در واقع هویت‌سازی فرهنگی می کنید تا جامعه احساس هویت کند.

تمدن، متکی به فرهنگ است. اگر فرهنگ قوی و غنی نباشد تمدن به‌وجود نمی‌آید. اینجاست که اهمیت سند ۲۰۳۰ معلوم می شود؛ لُب کلام این سند این است که نظام آموزشی ما باید سبک زندگی و فلسفه‌ی حیات را بر اساس مبانی غربی به کودک بیاموزد. یعنی شما معلمان در کلاس درستان برای غرب، سرباز درست کنید. دلیل اینکه روی سند ۲۰۳۰ آن‌قدر کار میکنند، چون در این سند دستورات و توصیه‌ها این است که آموزش و پرورش، مناسبات فکری شاگردان را جوری تنظیم کند که اساس زندگی‌شان طبق تفکر غربی باشد. یعنی شما سرباز درست کنید برای #انگلیس و #آمریکا و بقیه‌ی این وحشی‌های کراوات‌زده و ادکلن‌زده؛ همینهایی که آدم میکُشند و به آدم‌کش کمک میکنند، بدون اینکه خم به ابرو بیاورند. می گویند چون به پولش نیاز داریم کمکشان میکنیم. حالا می خواهند ما در کشورهای مسلمان برای اینها #سرباز و رعیت تربیت کنیم. ۲۰۳۰ این است.

حجم ویدیو: 5.74M | مدت زمان ویدیو: 00:03:08 دانلود ویدیو
ارسال نظر: