توئیتر نسخه جدید برنامه خود را مورد آزمایش گذاشت

کدخبر: 2312476

توئیتر نسخه آزمایشی برنامه خود را منتشر کرد که در آن بخش چت‌ها دوباره طراحی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، توئیتر یک شبکه اجتماعی و سرویس ارائه دهنده میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می دهد تا ۲۸۰ حرف، پیام متنی را به نام توئیت ، ارسال کنند. توئیتر در مارس ۲۰۰۶ به دست جک دورسی ایجاد شد و در ژولیه ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. این میکروبلاگینگ در سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر داشت که ۳۴۰ میلیون توئیت در روز می فرستند و بیش از ۱٫۶ میلیارد جستجو از طریق نسخه وب و برنامه موبایلی در آن انجام می شود.

ماه اکتبر بود که توئیتر اعلام کرد در پلتفرم برنامه موبایلی خود تلاش می کند بخش چت را دوباره طراحی کند تا بتواند این بخش را برای صمیمی تر و برای کاربران خود مفیدتر کند و دوستان به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. حالا توئیتر اعلام کرده است که حاضر است نسخه دوباره طراحی شده برنامه خود را با تعداد بیشتری از کاربران خود مورد آزمایش قرار دهد. کاربران این شبکه اجتماعی می توانند نسخه آزمایشی آن را در صورت تمایل دریافت و امتحان کنند.

توئیتر اعلام کرده است طراحی جدید برنامه این شبکه اجتماعی با این نیت ساخته شده تا کاربران بتوانند در هنگام چت مکالمه های بیشتری را مشاهده کنند. شکل گرد جدیدی که توئیتر برای بخش مکالمه برنامه خود در نظر گرفته که این مسئله پیام ها را شبیه به فضای پیامرسان برنامه هایی مانند Reddit می کند. در این طراحی، پیام های دوستان کاربران به رنگ آبی و پیام های خود کاربر با رنگ خاکستری دیده می شوند. توئیتر همچنین با انتشار این نسخه آزمایشی اعلام کرده است که در این نسخه قصد دارد اثر تعداد لایک ها و ریتوئیت ها را روی پست های افراد کمتر کند و آن ها را کمرنگ تر نشان دهد. در این نسخه، شمار لایک ها مخفی است و فقط زمانی ظاهر می شود که یک کاربر وارد بخش ریپلای شود.

این نسخه از توئیتر با طراحی جدید ممکن است منتقدان و تأییدکنندگانی هم داشته باشد در نتیجه این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که این نسخه با توجه به بازخورد کاربران ممکن است با تغییر و تحول روبرو شود و انتشار نسخه اصلی آن زمان بیشتری خواهد برد.

بیشتر بخوانید: گوشی هوآوی P30 Pro با دوربین چهارگانه تولید می شود +تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: