کرسی های نفحات ویژه ولادت حضرت زهرا (س)

کدخبر: 2312444

برنامه کرسی های نفحات ویژه ولادت حضرت زهرا (س) اعلام شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، کرسی تلاوت 320 نفحات القرآن پنجشنبه 2 اسفند ماه با تلاوت حاج وحید خزایی قاری بین المللی کشورمان در مسجد صاحب الزمان عج واقع در مهرآباد جنوبی، خیابان تفرش شرقی بعد از اذان مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

کرسی 321 نفحات القرآن شنبه 4 اسفند با تلاوت مجید ملک محمدی قاری ممتاز کشورمان و با اجرای سیدحامد رشیدالشادات در مسجد اعظم تجریش برگزار خواهد شد.

کرسی 322 نفحات القرآن دوشنبه 6 اسفند ماه در شب میلاد حضرت زهرا س مسجد خلیل الله با تلاوت علی محرابی قاری و حافظ ممتاز کشورمان برگزار خواهد شد.

کرسی 323 نفحات القرآن، سه شنبه 7 اسفند ماه و ظهر میلاد حضرت صدیقه طاهره س با حضور آیت الله دین پرور و با تلاوت امیرحسین حیدری قاری و حافظ ممتاز کشورمان در تکیه تجریش برگزار می شود.

کرسی 324 نفحات القرآن، چهارشنبه 8 اسفند ماه پس از نماز عشا با تلاوت حاج محمود نوروزی حافظ بین المللی کشورمان در مسجد رحمتیه واقع در خیابان پیروزی خیابان شکوفه برگزار میشود.

کرسی تلاوت 325 نفحات، پنجشنبه 9 اسفندماه با تلاوت حاج طه کبیری قاری ممتاز کشورمان در مسجد فاطمی خانی آبادنو منعقد میگردد.

در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود. همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار میگردد. بدین صورت که دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع میگردد و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال میشود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم میگردد. همچنین پخش زنده کرسی ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

علاقه مندان برای دستیابی به تلاوت ها و گزارش های تصویری این کرسی های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی های تلاوت هستند، می توانند با شماره 09128046843روابط عمومی دارالقرآن نفحات القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: