شاهسون‌پور: بحث‌های مطرح شده در سمینار هیئت‌های کشتی دوستانه و خانوادگی بود

کدخبر: 2312440

رئیس هیئت کشتی استان سیستان و بلوچستان گفت: در سمینار بحث خانوادگی شد و شک نکنید که مجمع کشتی چند شاخه نخواهد شد.

- اخبار ورزشی -

عادل شاهسون پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حاشیه های سمینار هیئت های کشتی که روز چهارشنبه برگزار شد، خاطرنشان کرد: دوست ندارم با عنوان کردن برخی مسائل، حاشیه ای برای کشتی درست شود. در سمینار یک بحث خانوادگی شد و شک نکنید که مجمع کشتی چند شاخه نخواهد شد. هر صحبتی در هر جلسه ای عنوان شود، در نهایت همه همدل و هم نظر خواهند بود. من هم در این نشست نظرم را گفتم، حقیقت این است که رسول خادم، مانند ندارد و اگر کسی بخواهد غیر از این بگوید بی انصافی کرده است، او فرد شاخصی بود.

رئیس هیئت استان سیستان و بلوچستان در خصوص اینکه گفته می شود وی با ناراحتی سمینار را ترک کرده است، تاکید کرد: مسعود ریاضی از دوستان و دلسوزان کشتی است، او با عنوان کردن کاندیداتوری شخصیت بنامی از خانواده کشتی از جمع حاضر ورود ایشان را به صحنه مدیریتی فدراسیون خواستار شد که بنده و تعدادی از حاضران مخالف این موضوع بودیم و اعلام کردیم اگر قرار باشد یک نفر نامزد کشتی شود او باید بیاید و با اعضای مجمع صحبت کند. خرد جمعی مد نظر همه ما است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

شاهسون پور در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد برخلاف گذشته، اکنون نظرات مختلفی درخصوص انتخابات ریاست فدراسیون بر مجمع حاکم است، گفت: یقین بدانید که درصد بالایی از دوستان نظر مثبتی در خصوص ماندن حمید بنی تمیم دارند، او امتحان پس داده است، علاوه بر اینکه انسان شریف، کاربلد و از جنس کشتی است. از همه مهمتر اینکه از نظر کشتی به شهرهای حاشیه ای و مناطق محروم توجه دارد. من اهل تملق نیستم چون احتیاجی به این کار ندارم و این صحبت ها را به خاطر صداقت کاری بنی تمیم عنوان می کنم.

وی تاکید کرد: من و سایر عزیزان شرکت کننده در این نشست، در حاشیه این اجلاس حرف های خودمانی و نظرات مختلفی ارائه کردیم که در چارچوب دوستی و ارادت بود. من مثل همه پهلوانان به اتفاق نظر و اتحاد تمام اعضا معتقد هستم و اعلام نظرم هم شخصی بود چون جلسه رسمیتی نداشت.

واکنش داورزنی به جلسه امیررضا خادم با هیئت های کشتی

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: