آزمایش رایگان تراکم استخوان، قند، فشار و چربی خون در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجتیال/ انجام آزمایشهای تخصصی به درخواست افراد در محل های مدنظر

کدخبر: 2136124

بازدیدکنندگان از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجتیال در یک غرفه می‌توانند به صورت رایگان آزمایش تراکم استخوان، قند، فشار و چربی خون داده و پاسخ خود را دریافت کنند.

شقایق خلیلی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره خدمات ارائه شده از سوی غرفه آزمایش آنلاین به بازدیدککندگان از یادهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال گفت: در این غرفه آزمایش رایگان تراکم استخوان، قند، فشار و چربی خون گرفته می شود.

وی افزود: حدود 100 آزمایش از صبح امروز تا کنون که روز اول اجرای نمایشگاه است گرفته شده است.

مسئول غرفه آزمایش آنلاین تصریح کرد: با توجه به خدمات ارائه شده توسط موسسه آزمایش آنلاین دیگر نیازی نیست که که مردم برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروند به همین دلیل مردم می توانند روز، ساعت و مکان انجام آزمایش (منزل، محل کار یا دانشگاه) را انتخاب کرده تا همکاران آزمایشگاهی ما که یا کارشناس علوم آزمایشگاهی هستند یا پرستار به آنها مراجعه کنند. همچنین برای دریافت پاسخ آن می توانند به اپ اختصاصی این موسسه و یا وب سایت آن مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: درخواست حضور و یا دریافت جواب آزمایش هزینه اضافی ندارد و رقم پرداختی دقیقا همان هزینه ای است که در آزمایشگاه می پردازند.

خلیلی اظهار داشت: با 100 آزمایشگاه در شهر تهران و همچنین تعداد زیادی آزمایشگاه در استان مازندران، گیلان و شهرهای اهواز، دماوند و شهریار قرار همکاری منعقد شده است. ضمن اینکه تا آخر سال هم کل ایران را تحت پوشش قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: خدمات آزمایشگاهی موسسه سلامت آنلاین برای افراد مسن، شاغل و مادران دارای کودکان فرزند خردسال بهترین گزینه است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: