بخشنامه وام ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

کدخبر: 936670

بخشنامه وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج،‌ به نمایندگان تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد در هیات‌ امنای استان‌ها، معاونان هماهنگی، دبیران هیأت امنای استان‌ها، واحد‌ها و مراکز آموزشی و آموزشکده‌ها ابلاغ شد + شرایط دریافت

به گزارش «نسیم»، بخشنامه ارائه تسهیلات 10 میلیون تومانی ازدواج به دانشجویانی که تاریخ ازدواج آنها از شش شهریور 1393 باشد، ابلاغ شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www. stu. iau. Ir برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند .

دانشجویان می توانند از طریق سامانه معاونت دانشجویی برای این وام ثبت‌نام کنند تا پس از بررسی اداره کل صندوق رفاه و بیمه دانشجویی و اعلام مراتب به شعبات پست بانک مورد نظر، وام مذکور را دریافت کنند .

تسهیلات مذکور به دانشجویان فعال دانشگاه آزاد اسلامی که در ترم جاری ثبت‌نام کرده‌اند، ارائه خواهد شد؛ همچنین دانشجویانی که قبل از این تاریخ ازدواج کرده‌اند شامل این بخشنامه نشده و مطابق بخشنامه قبلی تسهیلات 15 میلیون ریالی و با بازپرداخت 20 ماهه دریافت خواهند کرد .

کارمزد این وام 14 درصد با بازپرداخت پنج ساله است و در صورتی که هر دو، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باشند، مبلغ مذکور به هر دو نفر تعلق می‌گیرد ؛ همچنین شرایط ضامن‌ها مطابق با شرایط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و استعلامات مربوطه جهت اقساط معوقه یا داشتن چک برگشتی جهت متقاضی و ضامن توسط بانک عامل صورت خواهد پذیرفت .

"تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجوی متقاضی، تصویر کارت ملی دانشجوی متقاضی، تصاویر پنج صفحه اول سند ازدواج و تصاویر شناسنامه ضامن و کارت ملی وی" از جمله مدارک لازم برای ثبت نام دریافت این وام است. "اصل شناسنامه مربوط به هر زوج دانشجو، اصل کارت ملی و دانشجویی، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در ترم جاری یا فرم ثبت‌نام و انتخاب واحد در ترم جاری، ارائه عقدنامه/سند ازدواج، ارائه سفته خام به مبلغ 155 میلیون ریال، ارائه چک ضمانت به مبلغ 155 میلیون ریال در وجه پست بانک ایران بدون درج تاریخ و واریز 700 هزار ریال توسط متقاضی تسهیلات جهت افتتاح حساب و کپی فیش تلفن محل سکونت جهت دریافت کد پستی معتبر" از جمله مدارک مورد نیاز برای معرفی متقاضی به بانک های عامل است .

"اصل کارت ملی، اصل شناسنامه، ارائه نامه کسر از حقوق از ذیحسابی یا امور مالی سازمان متبوع ممهور به مهر سازمان، آخرین حکم کارگزینی و فیش حقوقی ممهور به مهر سازمان متبوع" برای ضمانت‌کنندگان الزامی است .

بررسی مدارک وام صرفاً توسط بانک عامل صورت پذیرفته و تأیید صحت مدارک ارسالی بر عهده بانک خواهد بود؛ همچنین در صورتی که متقاضیان در هر مرحله با مشکلی مواجه شوند و یا فرایند ثبت‌نام تا دریافت وام بیش از 30 روز به طول انجامید، به آدرس mirzadeh@iau. ac. ir یا kardar@iau. ac. ir ایمیل ارسال کنند.

ارسال نظر: