تهران میزبان سه نمایشگاه بین‌المللی است

کدخبر: 924233

نمایشگاه بین‌المللی تهران همزمان میزبان دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، ششمین نمایشگاه بین‌المللی انواع کف پوش، موکت و پنجمین نمایشگاه بزرگ و بین‌المللی مادران، نوزادان و کودکان است

به گزارش «نسیم»، دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال iTDMEX صبح امروز در نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت .

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر10هزار متر مربع و در سالن های31 و38 و فضایی باز بر پا شده است .

این نمایشگاه علاوه بر موضوعات نرم‌افزاری و محتوایی، گروه های کالایی تلفن‌همراه، لپ‌تاپ، موبایل، سخت‌افزار حفاظتی، امنیتی، مکان یابی، شبکه، زیر ساخت، مراکز داده، شرکت‌های اینترنتی، ماشین‌های اداری، صوتی و تصویری و رسانه های آن لاین (برخط) را نیز شامل می‌شود .

ستاد برگزاری نمایشگاه iTDMEX ساعت بازدید عمومی از این نمایشگاه را از امروز 15 شهریور تا سه شنبه 18 شهریور به مدت چهار روز، همه روزه از ساعت9تا16اعلام کرد .

نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی ، موکت ،کف پوش

همچنین ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته که در آن ده ها شرکت داخلی و خارجی جدیدترین تولیدات خودشان را ارائه کرده اند ، آغاز بکار کرد .

در این نمایشگاه 110 شرکت داخلی و خارجی از ترکیه، ، روسه ، تایوان و چین؛ جدیدترین تولیدات و نوین ترین طراحی های خود را در سالن های 6-7- 9-8-10-11- 25 A و27 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران به نمایش گذاشته اند .

در ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته؛انواع فرش های ماشینی ، صنایع و تجهیزات وابسته، واحد های تولید کنندگان نخ، انواع پارکت، واحد های طراحی فرش، دستگاههای خط تولید ، انواع کف پوش، موکت، قطعات و ماشین‌آلات مربوطه ، مواد اولیه و همچنین نوآوری در عرضه تولید و خدمات این حوزه از جمله تولید فرش های ضدلک، ضد آب، ضد میکروب، انواع فرشهای باعرض بلند ، ارائه شده است . همچنین جدیدترین فرش های ماشینی طراحی و تولید شده در شرکت های داخلی مختلف با بهترین نقشه‌ها و ترکیب رنگ های متنوع با استفاده از بهترین ماشین‌آلات و مواد اولیه متنوع مانند الیاف اکریلیک، پلی‌استر و پلی‌پروپیلن با آخرین نوآوری‌ در معرض دید متخصصان و مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. برگزاری نشست هم اندیشی روسای اتحادیه ها ، برگزاری کارگاه آموزشی طراحی فرش ماشینی و حضور دو هیئت تجاری و بازرگانی خارجی برخی از برنامه های جانبی ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته اعلام شده است . افزایش راندمان تولید، توجه به توسعه این صنعت ، یافتن بازارهای جدید صادراتی ، افزایش صادرات ، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات صنعت فرش ماشینی ، موکت و کفپوش در جهان ، اشتغالزائی ، توجه مسئولان به این صنعت و افزایش و بالا رفتن سطح اطلاعات و دانش عمومی، علمی و فنی بازدیدکنندگان از مهم ترین اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته است .

ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته در سیزده هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شده و نسبت به نمایشگاه‌ قبلی 15 درصد رشد یافته است.همچنین شرکت‌های داخلی هم حضور پررنگ‌تری نسبت به دوره پیش دارند .

ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته را شرکت توسعه اوراسیای نوید با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و نظارت شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می کند .

صنعت فرش ماشینی یکی از صنایع تأثیرگذار در صنعت نساجی کشور است که سال‌های اخیر رشد و توسعه مناسبی داشته و در حال حاضر منطقه کاشان، آران و بیدگل با حدود هزار واحد تولیدکننده فرش ماشینی به قطب تولید این محصول در کشور و حتی منطقه تبدیل شده است .

صنعت فرش ماشینی حدود 50 درصد از ارزش صادرات سالانه صنایع نساجی را به خود اختصاص داده و حدود 350 میلیون دلار ارزآوری در سال گذشته به همراه داشته و اشتغال‌زایی مناسبی را در کشور ایجاد کرده است .

ظرفیت نصب شده صنعت فرش ماشینی در کشور 120 میلیون متر مربع است و تولید سالانه آن به 80 میلیون مترمربع می‌رسد که حدود 50 میلیون متر مربع آن در داخل کشور مصرف می‌شود .

مصرف سرانه فرش ماشینی در کشور حدود 2.3 متر مربع است و مازاد آن نیز به بازارهای جهانی صادر می‌شود که در صورت تأمین نقدینگی مورد نیاز و تسهیل تجارت خارجی ، امکان تولید سالانه تا مرز 100 میلیون متر مربع و صادرات 50 میلیون متر مربع دور از ذهن نیست. ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته از امروز تا 18 شهریور از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است .

پنجمین نمایشگاه بزرگ و بین المللی مادران ، نوزادان و کودکان

نمایشگاه بین المللی تهران از امروز میزبان پنجمین نمایشگاه بزرگ و بین المللی مادران ، نوزادان و کودکان است که در آن ده ها شرکت داخلی و خارجی جدیدترین دستاورد‌ها ، صنایع و کالاهای مربوط به مادران، نوزادان و کودکان را در قالب 5 گروه کالائی ارائه و در معرض دید علاقه مندان داده اند .

این نمایشگاه امروز حضور مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت ، وزارت بهداشت ، شرکت سهامی نمایشگاهها ، سازمان توسعه تجارت و همچنین روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط گشایش یافت .

در پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک علاوه بر شرکت های داخلی ، شرکت ها و نمایندگی هائی از هلند، آلمان، ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن، بلژیک، اسپانیا، امارات و انگلیس نیز حضور دارند .

در این نمایشگاه هر آن چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی و انواع کالاها و صنایع مختلف نوزاد و کودک ارائه شده است. در پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک این موارد ارائه شده است : کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی- درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی وشوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک(مربوط به دوران بارداری)، کالسکه و همه وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد و کودک، نشریات، کتاب ها و همه خدمات اطلاعاتی مربوط به مادران و کودکان، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و تزئینی مربوط به مهمانی ها و جشن کودکان، وسایل ورزشی، تفریحی و پارکی، سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، انواع اسباب بازی(اسباب بازی های نرم و عروسک، اسباب بازی های کنترلی و ماشینی، اسباب بازی های آموزشی، خلاقانه و سرگرمی ها، بازی های رایانه ای .

همچنین گروه های مردم نهاد و سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکتهای خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب ها و همه خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز در پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک حضور دارند و کالاها و خدمات مختلف خود را عرضه کرده اند. برپایی غرفه های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادگان ، معاینه جسمی ، بینائی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان از دیگر برنامه های پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک است .

پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک (MBC 2014) از امروز تا 18 شهریور هر روز از ساعت 9 تا 16 در سالن A و B خلیج فارس(سالن 44) محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید علاقه مندان است .

ارسال نظر: