سکانس‌های تعقیب و گریز سریال پلیسی "زاویه هفتم" جلوی دوربین رفت

کدخبر: 923930

سازندگان این سریال به کارگردانی محمدعلی سجادی پس از ضبط بخش‌های سرقت، سکانس‌های تعقیب و گریز نیروهای پلیس و سارقان را در خیابان‌های تهران ضبط کردند + تصاویر

به گزارش «نسیم»، این روز ها نیز گروه سریال "زاویه هفتم" در لوکیشنی داخلی حوالی اتوبان حقانی مشغول تصویربرداری هستند.

این سریال به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی نیمه مرداد امسال در تهران کلید خورده است و تصویربرداری آن همچنان ادامه دارد. تدوین همزمان سریال نیز در حال انجام است. بازی سام درخشانی و نیما صفایی در نقش اعضای باند خلافکاری در سکانس های سرقت آغاز شده است. تینا آخوندتبار نیز در نقشی کوتاه بزودی جلوی دوربین این سریال پلیسی می رود.

رویا نونهالی، حمیدرضا پگاه،سام درخشانی،کامران تفتی، بهرام ابراهیمی، سارا نازپرور، میرطاهر مظلومی، مهدی میامی، علیرضا مهران، فرهاد بشارتی، معین الدین عشاقی، بهزاد داوری و... دیگر بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

بخشهایی از این سریال نیز اوایل تولید در یکی از مناطق سرسبز اصفهان ضبط شد که عزت الله ضرغامی رییس سازمان صدا وسیما با حضور سر صحنه از روند تولید دیدن کرد و با سازندگان به گفت و گو پرداخت.

چندی پیش نیز سید ابوالحسن موسوی زاده قائم مقام معاونت امور استان ها، عمران حیدری رئیس مرکز سیمای استان ها، رضا مرادی مدیر کل طرح و برنامه سیمای استان ها و ابوطالب عیسی آبادی مدیرکل مالی اداری معاونت امور استان ها در لوکیشن بانک سریال حاضر شدند و ضمن گفت و گو با سازندگان، از مراحل تولید دیدن کردند.

این سریال به سفارش ناجی هنر و معاونت سیمای استان ها و مرکز اصفهان بر اساس فیلمنامه ای از کریم لک زاده در حال تولید است از هفت زاویه و منظر، ماجرای سرقت از یک بانک را روایت می‌کند و در هفت قسمت 50 دقیقه ای در هفته نیروی انتظامی روی آنتن یکی از شبکه های سراسری و شبکه شما خواهد رفت.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، طراح چهره پردازی: الهام اطیابی، مدیر صدابرداری: علی نیازی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: شکیل مظفری، دستیار دوم کارگردان: ماکان رضایی پور، تدوین: آرش خزایی، مدیر تدارکات: حیدر شکاری، عکاس: محمدرضا امیرصادقی، مدیر تولید: شاهرخ شریفی، منشی صحنه: الهه رحیمی.

ارسال نظر: