سریال حقوقی "کپی برابر اصل" به شمال کشور رفت

کدخبر: 906092

یکی از عوامل این سریال در گفتگو با «نسیم»: گروه دو هفته در شهر لنگرود می‌مانند و بعد از آن راهی تهران می‌شوند؛ دانشگاه شمال، ویلا و جنگل از جمله لوکیشن‌های این مجموعه به کارگردانی سیدجلال‌الدین دری خواهند بود

محمد حسین برهانی زاده دستیارکارگردان سریال "کپی برابر اصل" به «نسیم»، گفت: گروه برای تصویر برداری بخش های مربوط به شمال کشور راهی لنگرود شدند.

برهانی زاده با بیان اینکه لوکیشن های دانشگاه شمال، ویلا و جنگل از جمله محل های تصویر برداری این سریال هستند گفت: عمارتفتی در نقش آرش، حدیثه تهرانی در نقش نسرین، سیاوش طهورث در نقش یاوری از جمله بازیگرانی هستند که در این لوکیشن ها مقابل دوربین می روند.

به گفته دستیار کارگردان این سریال؛ بزودی یک بازیگر خانم برای ایفای نقش همسر یاوری با بازی سیاوش طهمورث به گروه اضافه می شوند.

وی با بیان اینکه نقش این زن بسیار کوتاه اما تاثیرگذار است گفت: درصدد هستیم یکی از بازیگران زن سرشناس تلویزیون را برای این نقش انتخاب کنیم.

برهانی زاده در ادامه گفت: حدود 2 هفته در شمال می مانیم و بعد از آن راهی تهران می شویم تا صحنه های مربوط دفترخانه را ضبط کنیم.

داستان سریال "کپی برابر اصل" که به کارگردانی جلال الدین دری ساخته می شود درباره مردی به نام گوهری است وی مسئول یک دفترخانه ثبت اسناد است .از طرفی مسعود یاوری که با وی کینه شخصی دارد توسط یکی از دوستانش به دفترخانه نفوذ می کند تا با جعل سند به گوهری ضربه بزند.

امید زندگانی، سیاوش طهمورث، ناهید مسلمی، مجید علم بیگی ،عمار تفتی ، حدیثه تهرانی، غدیر عیدی زاده و مینا گلپایگانی از جمله بازیگران این سریال 13 قسمتی هستند که قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

ارسال نظر: