نشاط: منِ تهیه‌کننده هم معتقدم توجه ویژه به ترویج سبک زندگی در فیلم‌ها نشده

کدخبر: 904113

این تهیه‌کننده به «نسیم»، گفت: مسئولین هم باید به فیلم‌هایی که می‌تواند نمایشگر فرهنگ ما باشد، علاقه بیشتری نشان بدهند/ دفاع مقدس، کودک و خانواده سه ژانری هستند که هرچه درباره آن فیلم ساخته شود باز کم است

محمد نشاط تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار «نسیم»؛ در رابطه با لزوم توجه به ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی در سینما و تلویزیون عنوان کرد: قطعا توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی آنقدر اهمیت داشته و دارد که مقام معظم رهبری به این مقوله توجه و تاکید ویژه ای داشته اند، اما متاسفانه هنوز آنچنان که باید توجه ویژه ای به این مسئله در فیلم های سینمایی و سریال ها نشان داده نشده است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس، کودک و خانواده سه ژانری هستند که هرچه درسینما و تلویزیون ایران در رابطه با آن فیلم ساخته شود بازهم کم است.

وی ادامه داد: فکر می کنم باید مسئولین نسبت به تولید این فیلم ها که می تواند نشان دهنده فرهنگ ما به ویژه فرهنگ اسلامی ما باشد توجه و علاقه بیشتری از خود نشان بدهند.

نشاط با بیان اینکه برای ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی در درجه اول باید زیرساخت های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... به وجود بیاید، ادامه داد: سینما باید در کنار دیگر عواملی که می تواند منجر به ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی باشد قرار بگیرد.

این تهیه کننده خاطر نشان کرد: مسئولین صدا و سیما باید با توجه به رسالت این بخش که همان دانشگاه است توجه بیشتری به ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی داشته باشند و متن هایی را تصویب کنند که در راستای همین هدف باشد.

ارسال نظر: