نظامیان صهیونیست در حالت آماده‌باش

کدخبر: 2345319

ارتش رژیم‌صهیونیستی در آستانه رونمایی از طرح آمریکایی «معامله قرن»، نیرو‌های نظامی خود را در وادی اردن تقویت کرد.

ارتش رژیم‌صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) و پیش از اعلام طرح آمریکایی «معامله قرن» نیرو‌های نظامی خود را در وادی اردن تقویت کرد.

ارتش رژیم‌صهیونیستی پس از ارزیابی اوضاع و اندکی پیش از رونمایی از طرح ترامپ، نیرو‌های خود را با یک تیپ پیاده تقویت کرد. این نیرو‌های کمکی از نیرو‌های وابسته به تیپ گولانی بوده‌اند که به سبب نگرانی‌ها از وقوع اقدامات خشونت‌آمیز در منطقه مستقر شده‌اند.

نظامیان صهیونیست از صبح امروز دست به اقداماتی در نابلس و مناطق گسترده‌ای در شمال کرانه باختری رود اردن زدند تا از وقوع درگیری‌های احتمالی جلوگیری کنند.

همچنین طبق اعلام خبرگزاری فلسطینی معا، ارتش اسرائیل بلوک‌های سیمانی بیشتری را در ورودی شهرک «صره» در جنوب نابلس به همراه شماری از نیرو‌های گشتی نظامی مستقر کرده است. شاهدان عینی به این خبرگزاری گفتند ارتش اسرائیل ورودی شهرک صره را با دروازه‌ای آهنی بسته و مانع ورود و خروج افراد می‌شود.

ارتش اسرائیل پیش از این نیز سطح آمادگی خود را افزایش داده بود. طبق اعلام رادیو اسرائیل، ارتش ۶ گردان را علاوه بر گردان‌های نبردی مرتبط با هر تیپ مستقر کرده بود تا بتوانند به حملات و اقدامات خشونت آمیز پاسخ دهند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: