رزاق‌پور: عراق برای حفظ صدرنشینی دست به هر کاری زد

کدخبر: 2320554

ابوالفضل رزاق‌پور، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است که این تیم در تمام جهات، سرتر از عراق بود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل رزاق پور درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال امید کشورمان مقابل عراق گفت: شاهد یک مسابقه کاملاً یکطرفه از طرف ایران بودیم. 90 دقیقه حمله کردیم، اما توپ های ما گل نشد. شانس نداشتیم، اما تا این لحظه جزو تیم های صعودکننده به مسابقات قهرمانی آسیا هستیم. انشاءالله بتوانیم صعود کنیم و این تیم را برای مرحله نهایی انتخابی المپیک نگه داریم.

وی تنها مشکل ایران را، گل نزدن دانست و گفت: این بازی با تمام خوبی ها و بدی هایش به پایان رسید. ما تیم برتر میدان و از همه جهات، سرتر از عراق بودیم. حریف هم آمده بود مساوی کند تا صدرنشینی را از دست ندهد. آنها برای رسیدن به این مهم به هر کاری دست زدند و فوتبال جوانمردانه بازی نکردند. خدا را شکر بازی بدون تلفات به پایان رسید و به دور بعد صعود کردیم.

با توقف برابر عراق؛ کار صعود ایران به اما و اگر کشیده شد

بازیکن تیم امید کشورمان درخصوص هدر رفتن موقعیت های گلزنی توسط مهاجمان ایران عنوان کرد: این مسئله طبیعی است. در این شرایط برای برد وارد زمین شدیم و جو بازی روی عملکرد بازیکنان تأثیرگذار بود. آنها از قصد موقعیت ها را خراب نمی کردند و دوست داشتند که ایران صعود کند، اما فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و جای تأسف دارد که نتوانستیم پیروز شویم. خدا را شکر همه دیدند که از لحاظ فنی و اخلاقی، ایران جزو بهترین های آسیا بود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: