ارزانی:

مدیران کانون‌های مساجد به کمک سیل‌زدگان بشتابند

کدخبر: 2320407

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور درپی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور درپیامی بر مشارکت اعضای کانون‌های مساجد در یاری‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ درپی حادثه ناگوار سیل در برخی استان‌های کشور و تضرر برخی از هموطنان عزیز، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور با صدور پیامی ضمن تسلیت به هموطنان و خانواده‌های خسارت دیده، از مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور درخواست کرد تا همچون گذشته با مهر و عطوفت به کمک هموطنان آسیب‌دیده بشتابند.

در بخشی از این پیام آمده است مردم ایران اسلامی در طول سالیان متمادی و به ویژه در چنین حوادثی، شور، شعور و عزم ملی و نوع‌دوستی خود را به جهانیان نشان داده و با تلاشی مضاعف و سخاوتمندانه به کمک عزیزان هموطن شتافته است.

در ادامه این پیام، رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ضمن تأکید بر کمک‌رسانی همه ارکان مدیریتی مسجد، گفت: برهمگان به ویژه همکاران این حوزه لازم است همچون گذشته با خوی ایرانی اسلامی خود به میدان آمده و با استفاده از ظرفیت مساجد، به عزیزان آسیب‌دیده در این استان‌ها کمک‌رسانی کنند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: