مديرعامل توانير خبر داد؛

رفع قطعی برق ۹۰ درصد واحد‌های مسکونی استان‌های مازندران و گلستان

کدخبر: 2320293

متولی زاده گفت: در پنج ساعت اول بیش از ۹۰ درصد شبکه‌های برق آسیب دیده استان‌های گلستان و مازندران برطرف شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدحسن متولی زاده مدیرعامل توانیر با بیان این که شبکه های برق به طور طبیعی در مقابل شرایط جوی آسیب پذیر هستند، تصریح کرد: با این حال به دلیل اطلاعاتی که از پیشتر توسط همکاران ما کسب شده بود، آمادگی لازم در میان پرسنل برقی در مناطق سیل زده وجود داشت به طوری که در استان های گلستان و مازندران بیش از ۹۰ درصد شبکه های برق آسیب دیده این دو استان در پنج ساعت اول رفع شد و در حال حاضر وضعیت در این استان ها طبیعی است و تنها در انتظار تخلیه سیلاب هستیم تا برق منازل در شهر ها و روستا های گلستان وصل شود.

به گفته متولی زاده هم اکنون در استان های لرستان و کهگیولویه و بویراحمد به دلیل بارش های شدید، بخشی از شبکه های برق در این استان ها دچار آسیب دیدگی شده اند.

بیشتر بخوانید: احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها در ۹ استان/ آبگرفتگی معابر عمومی در گیلان و غرب مازندران

مدیرعامل توانیر با بیان این که در این استان ها تنها برق تعدادی از روستا ها به دلیل آسیب دیدگی شبکه قطع است، ادامه داد: به دلیل بسته شدن راه های مواصلاتی روستایی در این استان ها، امکان دسترسی به تعدادی از روستا ها وجود ندارد و به همین دلیل همکاران ما منتظر بازگشایی مسیرتوسط نیرو های راهداری هستند.

متولی زاده اضافه کرد: در شهر های بزرگ این دو استان هیچ مشکل برقی وجود ندارد و شرایط عادی است. گروه های عملیاتی برق نیز با تجهیزات کافی آماده هستند و به محض باز شدن مسیر برای وصل شدن برق روستا ها اقدام خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: