با وقوع سیل

شماره تلفن اسکان اضطراری در شیراز اعلام شد

کدخبر: 2320215

ستاد اسکان مرکزی در استان فارس برای اطلاع رسانی درباره کمپ‌ها، اقامتگاه‌های نوروزی و «اسکان اضطراریِ» مسافران سیل زده، شماره تلفن خود را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، با وقع سیل در شهر شیراز، مسافرانی که در چادر اسکان داشتند هم اکنون با بحران سیل روبرو شده اند ، ستاد اسکان مرکزی استان فارس با شماره تلفن‌های ۳۲۲۷۲۹۰۳ و ۳۲۲۷۹۹۰۲ به کد ۰۷۱ آماده ارائه اطلاعات درباره اقامتگاه‌ها و کمپ‌های اضطراری و همچنین هدایت مسافران به اماکن سرپوشیده است.

مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس به ایسنا گفته حدود ۲۰۰ مسافر که در سیلاب دروازه قرآن گرفتار شده بودند در یکی از هتل‌های شیراز اسکان موقت داده شده اند . همچنین مدارس و سالن‌های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافرانی که اقامتگاه مناسبی نداشتند، آماده شده است.

وقوع بارندگی سیل آسا پیش از ظهر دوشنبه (۵ فروردین) در شیراز موجب اختلال شدید تردد در محور ورودی دروازه قرآن شد.

گزارش‌ها حاکی از وقوع تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو در این محور و اختلال در تردد سواره و پیاده‌ها است. تصاویر منتشر شده نیز گویای این است که سیلاب تعداد زیادی خودرو مسافران و شهروندان را با خود برده و موجب تصادف شده است.

شهرداری شیراز نیز از جاری شدن روان آب در نقاط مرکزی شیراز خصوصاً خیابان کریم‌خان زند، آب‌گرفتگی بلوار نصر، خیابان فضیلت، برخی از زیرگذرها، خیابان‌های کوچ و ابوذر غفاری، گزارش کرده است و از شهروندان و مسافران نوروزی درخواست کرد که اکیداً از ایستادن در حاشیه رودخانه خشک و پل‌های آن خودداری کنند. همچنین به مسافران نوروزی توصیه کرده است: به منظور اسکان از سالن‌های سرپوشیده مشخص شده توسط شهرداری شیراز و به ویژه نمایشگاه بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان استفاده کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: