مسیر ۲ یادمان دفاع مقدس برای کاروان‌های راهیان نور مسدود شد

کدخبر: 2320186

به دلیل آبگرفتگی, مسیر دو یادمان شهدای چزابه و شرهانی برای زائران راهیان نور مسدود شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا اعزامی به خوزستان, با رسیدن جبهه ابرهای باران زا به استان خوزستان که منجر به بارش شدید باران در بعضی نقاط این استان شد, موجب مسدود شدن مسیر برخی یادمان ها از جمله شهدای چزابه در خوزستان و شرهانی در استان ایلام شده است. بر همین اساس ستاد مرکزی راهیان نور اطلاعیه ای در این خصوص صادر کرد.

بر اساس اطلاعیه ستاد مرکزی راهیان نور کشور، با توجه به بارندگی های اخیر در استان های خوزستان و ایلام و به دلیل آبگرفتگی جاده های منتهی به یادمان های شهدای چزابه در شهرستان دشت آزادگان خوزستان و شرهانی در شهرستان دهلران استان ایلام، این مسیرها موقتا مسدود و یادمان های فوق تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از کاروان های راهیان نور را نخواهند داشت.

مسیر یادمان شهدای چزابه به دلیل بارندگی مسدود شد

در این اطلاعیه آمده است که به غیر از دو یادمان اعلام شده، تمامی مسیرهای مواصلاتی و جاده های منتهی به یادمان های هشت سال دفاع مقدس در استان های خوزستان و ایلام، باز و امکان تردد زائرین شهدا بلامانع است.

کاروان ها و زائرین راهیان نور، در برنامه ریزی های خود جهت حضور در یادمان های هشت سال دفاع مقدس استان های خوزستان و ایلام، از قبل نسبت به وضعیت جاده ها و هشدارهای هواشناسی اطلاعات لازم را کسب کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: