کاظمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

روستاهای خرم‌آباد تا پل‌دختر در معرض سیل هستند/ آبِ برخی مناطق قطع شد/ تا بعدازظهر مشکلات بیشتر می‌شود/ مسئولان دولتی امکانات خود را بسیج کنند

کدخبر: 2320167
نماینده پل دختر گفت: مسئولان دولتی با توجه به امکاناتی که دارند می توانند مسیر های ارتباطی را ایمن سازی کنند و بیشترین کاری که در حال حاضر می توانند انجام دهند؛ موضوع کمک به مردم است.

حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده در سطح استان گفت: رودخانه کشکان و مناطق دیگر که رودخانه های فصلی دارد طغیان کرده است و روستا های حاشیه رودخانه از مسیر خرم آباد تا پلدختر هم در تهدید سیل هستند، برخی از راه های ارتباطی جاده ها هم قطع شده است. از طرفی به این خاطر که سطح آب بسیار بالا است در حال حاضر عملا کار خاصی نمی توان انجام داد. از سوی دیگر آب بخش معمولان هم به این خاطر که مسیر رودخانه را طی کرده قطع شده است و از طریق سازمان را هداری و امور آب این موضوع در حال پیگیری است و قطعا تا بعد از ظهر هم مشکلات این منطقه بیشتر می شود.

نماینده پلدختر ضمن توصیه به مردم برای آمادگی، یادآور شد: مردم حتما باید حاشیه رودخانه ها و منازل را ترک کنند، مسافرین نوروزی، ساکنین روستا ها و ساکنین شهر های پل دختر و بخش معمولان حتما حاشیه رودخانه را ترک کنند و مراقبت های لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: به این دلیل که تا آخر شب هم قطعا سطح رودخانه معمولان بالا خواهد آمد و تهدید جدی تر خواهد شد، مسافرین نوروزی هم باید مراقبت های لازم در این زمینه را حتما انجام دهند.

کاظمی در ادامه افزود: درخواست ما از ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان این بود که کلیه امکانات را برای کمک به مردم بسیج کنند، امروز هم با استاندار صحبت کردم تا امکانات راهداری فراهم شود به این خاطر که اگر سطح آب پایین آمد به طور سریع جاده ارتباطی وصل شود تا مشکلی به وجود نیاید.

کاظمی در پایان تاکید کرد: مسئولان دولتی با توجه به امکاناتی که دارند می توانند مسیر های ارتباطی را ایمن سازی کنند و بیشترین کاری که در حال حاضر می توانند انجام دهند؛ موضوع کمک به مردم است که در شهر ها و مناطق روستایی امکانات برای کمک به مردمی که در حاشیه رودخانه ها زندگی می کنند، بسیج شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: