باشگاه سپاهان: قرار نیست دربی اصفهان مانند سایر دربی‌ها پراسترس و بی‌کیفیت باشد/ جاده صاف‌کن تیم‌های دیگر نیستیم

کدخبر: 2320008

باشگاه سپاهان با صدور بیانیه‌ای به حواشی روز‌های اخیر دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان واکنش نشان داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اصفهان در مورد برگزاری دربی اصفهان مقابل تیم ذوب آهن که قرار است روز ششم فروردین برگزار شود, بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

«نوروز فوتبال ایران و لیگ برتر با دربی اصفهان آغاز خواهد شد و این فال نیکی برای هواداران فوتبال ایران است تا از یک بازی همیشه جذاب لذت ببرند، اما نباید از یاد برد چقدر حرف های غیرکارشناسی می تواند حساسیت بی جا به این دیدار منتقل و از جذابیت های آن کم کند. باشگاه سپاهان هم با اینکه اکثر اشتباهات داوری به ضررش اتفاق افتاده و در بازی رفت برابر ذوب آهن با وجود پیروزی بیشترین ضرر از داور در یک بازی را متحمل شده است، سکوت پیشه کرد تا حاشیه تازه ای ایجاد نشود، اما باشگاه محترم ذوب آهن با استناد به حرف های آقای قلعه نویی بعد از بازی با فولاد خوزستان و دستاویز قرار دادن یک سوءتفاهم رسانه ای، بیانیه ای را صادر کرد که در آن سعی شده تیم داوری دربی اصفهان تحت تأثیر قرار بگیرد.

بهتر است فراموش نکنیم این رفتارها - که البته ما آن را منتسب به ذوب آهنی های اصیل نمی دانیم - فقط به نمایش پاک یک میدان مسابقه لطمه می زند و بهتر است حرفه ای گری را جای احساسات لحظه ای بگذاریم که گاه منجر به مجیزگویی های اغراق آمیز از داوری می شود و گاه به رفتارهای گل درشت کنار خط می انجامد. فارغ از هر نتیجه ای باشگاه سپاهان و اعضای این تیم جاده صاف کن تیم های دیگر نیستند، بلکه وارد مبارزه ای پاک و جوانمردانه ای می شوند که انتهای آن سود و بهره اش به مردم شریف اصفهان برسد.

دربی اصفهان قرار نیست مثل باقی دربی ها یک بازی پر از استرس و بی کیفیت باشد. اینجا همه چیز پاک است و حرف ها در زمین زده خواهد شد و در پایان اینکه سپاهان به احترام اهالی فوتبال قصد نداشت بیانیه ای پیش از این جشن فوتبالیِ پاک صادر کند، اما بعد از بیانیه باشگاه ذوب آهن و بعضی از مصاحبه های شائبه دار بر خود واجب دانستیم که نکاتی را برای روشن شدن اذهان عمومی مطرح کنیم.

بیانیه ذوب آهن در آستانه شهرآورد فوتبال اصفهان؛ اجازه ندهید اعتراضات اخیر روی شهرآورد تأثیر بگذارد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: