وکیل شخصی ترامپ درخواست دسترسی به گزارش نهایی مولر را تکذیب کرد

کدخبر: 2319887

«رودی جولیانی» درخواست تیم حقوقی او برای دسترسی به گزارش نهایی بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ این کشور را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با این پایگاه خبری درخواست تیم حقوقی ترامپ برای مشاهده گزارش نهایی بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ را تکذیب کرد.

وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: ما هیچ درخواستی (در این خصوص) مطرح نکردیم. خبرگزاری آسوشیتدپرس پیشتر از احتمال درخواست وکلای رئیس جمهور آمریکا برای اطلاع قبلی از یافته های تیم تحقیقاتی رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶، پیش از انتشار آن خبر داده بود.

وکیل ترامپ با اشاره به ارائه گزارش نهایی مولر به دادستانی آمریکا تاکید کرد آنها کار درستی را انجام دادند بنابراین هیچ دلیلی برای چیز دیگری وجود ندارد.

بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا پس از دو سال تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ و تبانی مسکو با کمپین انتخاباتی ترامپ، گزارش نهایی خود را به ویلیام بار، دادستان کل آمریکا تقدیم کرد .دادستان کل آمریکا اعلام کرد که ممکن است بتواند خلاصه ای از یافته های تیم تحقیقاتی مولر را به اعضای ارشد کمیته های قضایی سنا و مجلس نمایندگان این کشور تا آخر هفته ارائه دهد. با این حال انتشار عمومی گزارش نهایی بازرس ویژه ممکن است بیشتر زمان ببرد.

دسترسی دونالد ترامپ و تیم حقوقی او، که جولیانی نیز یکی از آنها می باشد، (به گزارش نهایی مولر) پیش از انتشار عمومی گزارش نهایی رابرت مولر یکی از موضوعات بحث برانگیز است. نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر، رهبر اقلیت سنا تاکید کردند که دادستان کل نباید به رئیس جمهور و تیم حقوقی او اجازه دسترسی پیش از انتشار به نتایج گزارش نهایی مولر بدهد. رئیس اقلیت دموکرات در سنای آمریکا، خواستار اطلاع پیدا نکردن دونالد ترامپ و وکلای او از مضمون گزارش رابرت مولر شد. جامعه سیاسی آمریکا بی صبرانه منتظر انتشار نتایج نهایی تحقیقات مولر هستند. تحقیقاتی که طی ۲۲ ماه به ۳۰مورد اعلام جرم علیه برخی از نزدیکان ترامپ انجامید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: